مکمل بنزین
خبر

آخرین شایعه کوروت C8 خشم طرفداران را برمی‌انگیزد!

یکی از شایعاتی که در نمایشگاه دیترویت محقق نشد معرفی کوروت نسل جدید با طراحی موتور وسط بود که موجب ناراحتی طرفداران شد. حتی پدر شورولت کوروت Zora Arkus-Duntov از چنین موضوعی دفاع می‌کرد.

مطمئنا بسیاری از طرفداران کوروت نمی‌خواهند این مدل را به شکل موتور وسط مشاهده کنند اما به گفته CarAdvice ممکن بوده شاهد چنین مدلی از کوروت باشیم. در حالی که آزمایشگاه باتری جنرال‌موتورز در وارن، میشیگان قرار دارد، به تازگی موضوع جدیدی کشف شد.

imageshandler (2)

باتوجه به جزئیات آشکار شده یک پوسته از طراحی کوروت در این آزمایشگاه باتری رویت شده است. این همان آزمایشگاهی بوده جنرال‌موتور به تست نمونه اولیه سلول‌های باتری خود پرداخته است.

باتوجه به شایعات قبلی، باتری 5 کیلووات ساعتی کوروت C8  توانایی حرکت 20 کیلومتری دارد. آیا جنرال‌موتورز در حال تست یک کوروت الکتریکی برای نسل بعدی است؟ به نظر می‌رسد جنرال‌موتورز قصد داشته یک سوپراسپرت خاصی معرفی کند که از عملکرد بالایی برخوردار است.

حال اینکه باید منتظر کوروت C8 موتور وسط باشیم، مشخص نیست اما از جانب Arkus-Duntov بخواهیم پاسخ دهیم قطعا مثبت و بله است. تا معرفی کوروت C8 شورولت یک سالی باقی مانده و حداقل تا پایان 2017 باید با شایعاتی رو به رو باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا