Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

مک‌لارن 750S قبل از نمایشگاه ژنو برای مشتریان خاص رونمایی می‌شود!

براساس شنیده‌ها و شایعاتی که از مدت‌ها قبل در مورد مک‌لارن و محصول جدید آن شکل گرفته، اینگونه مشخص شده که این شرکت قرار است از مدل جدید 750S، بعنوان جایگزین 650S، در ماه مارس سال جاری میلادی و در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کند. اما ظاهرا گروهی از مشتریان و مالکان خاص محصولات مک‌لارن این شانس را دارند که زودتر از این زمان، با محصول جدید آشنا شده و ثبت سفارش خود را انجام دهند.

McLaren_1

این خبر بوسیله یکی از اعضاء انجمن رسمی McLaren Life به بیرون درز کرده و براساس آن، قرار است این خودرو یک ماه قبل از رونمایی و معرفی عمومی، در یک مراسم خصوصی و بدون حضور هیچ گونه خبرنگار و اصحاب رسانه، به معرض نمایش قرار گیرد. در گزارشات قبلی معلوم شده که اسم رمز این خودروی جدید P14 است و این عضو انجمن درباره دعوتنامه ارسالی خود برای حضور در مراسم پیش نمایش محصولی با این عنوان با دیگر اعضاء به گفتگو پرداخته است. طبق اطلاعات ردو بدل شده، مک‌لارن می‌خواهد دو مراسم ویژه را قبل از حضور در نمایشگاه ژنو برگزار کند، که اولی در نیویورک و برای تاریخ پانزدهم و شانزدهم فوریه و دیگری چند روز بعد، یعنی بیست‌و سوم و بیست‌و چهارم فوریه در لس‌آنجلس، برنامه‌ریزی شده‌اند.

McLaren_2

این دعوتنامه‌ها از طریق نمایندگی‌های اصلی مک‌لارن و فقط برای مشتریان درجه یک و قدیمی این شرکت که علاقه‌مند به خرید این خودروی جدید بودند، ارسال شده است. همانطورکه گفته شد هیچگونه دوربین و لوازم خبرنگاری نباید همراه مدعوین باشد و بسیار هم بعید است که این افراد ثروتمند تمایلی برای تهیه مخفیانه تصویر از خودروی جدید داشته باشند. چند هفته قبل، مک‌لارن تصاویری از یک شاسی جدید فیبرکربنی با عنوان MoniCage II را منتشر کرد که به احتمال خیلی زیاد در این محصول جدید از آن استفاده خواهد شد.

McLaren_3

علاوه‌بر این، گفته شده تصاویر مخفیانه‌ای که از مراحل تست یک خودروی سوپر اسپرت جدید مک‌لارن در پیست آزمایشی به دست آمده، به P14 یا همان 750S تعلق دارد. خبرهای تایید نشده دیگری همچون مجهز شدن این خودروی جدید به پیشرانه 4.0 لیتری هشت سیلندر با قدرت خروجی 700 اسب بخار و تولید نسخه هیبریدی نیز پیش از این مطرح شده‌اند. به هرحال برای پی‌بردن به جزئیات و طراحی ظاهری مک‌لارن 750S، باید تا زمان نمایشگاه خودرو ژنو 2017 منتظر ماند مگر اینکه قبل از آن تصاویر مخفی و اطلاعاتی از این جلسات خصوصی به بیرون درز کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.