مکمل بنزین
گوناگونخبر

هیوندای i30 فست بک سال 2018 از راه می‌رسد!

براساس گزارشات انتشار یافته، شرکت هیوندای قصد داشته اوایل 2018 مدل فست‌بکی از i30 را روانه بازار کند. اگرچه این مدل رسما توسط کمپانی کره‌ای تایید نشد اما باتوجه به اسلایدی، این موضوع تایید شده است.

به تازگی تصویر اسلایدی توسط هیوندای اروپا منتشر شده و در آن نقشه راه خانواده i30 را مشاهده می‌کنیم. براساس اسلاید مذکور، i30 در سال 2017 دو مدل واگن و N خواهد شد و در نهایت اوایل 2018 مدل فست‌بک از راه می‌رسد.

hyundai-product-presentation

البته در سپتامبر سال گذشته نیز شرکت کره‌ای اشاره به مدل فست‌بک i30 داشته اما حال شاهد تایید این موضوع هستیم. i30 فست‌بک نوعی سدان مایل به کوپه بوده که از سقف شیب‌داری بهره می‌برد و می‌تواند رقیبی برای فیس‌لیفت سری 4 گرن کوپه بی‌ام‌و و آئودی A5 Sportback باشد. اگرچه اطلاعات بیشتری در کار نیست اما می‌توان انتظار مدلی لوکس‌تر و گران قیمت‌تر از واگن و سایر مدل‌ها دانست. باتوجه به تصویر انتشاریافته شرکت هیوندای می‌خواهد در نمایشگاه ژنو سال جاری نسخه واگنی و در نیمه دوم سال نیز مدل N را رونمایی کند.

اما پیش از سه مدل مورد اشاره، هیوندای طی نمایشگاه شیکاگو ماه فوریه Elantra GT را راهی بازار ایالات‌متحده می‌کند. اخیرا Mike O’Brien یکی از مدیران هیوندای بیان کرده بود برای نمایشگاه شیکاگو هیوندای محصول جدیدی رونمایی خواهد کرد.

Elantra GT براساس i30 هاچ‌بک اروپایی بوده که با پیشرانه 1.6 لیتری توربو 134 اسب‌بخاری راهی بازار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا