Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بهترین و متفاوت‌ترین نسخه‌های سفارشی رولزرویس در جهان!

کمپانی بریتانیایی رولزرویس به قدری معروف و مطرح است که هیچ نیازی به معرفی و تشریح ابعاد فعالیت خود ندارد. همه علاقه‌مندان به دنیای خودرو می‌دانند وقتی که یک محصول از خط تولید این شرکت بیرون می‌آید، از لحاظ سطح امکانات و کیفیت ساخت در بهترین کلاس قرار داشته و قیمتی هم که برای آن تعیین می‌شود، به تناسب همین درجه لوکس بودن، بسیار بالاست. اما جالب است بدانید که رولزرویس بنا به درخواست مشتریان و دریافت مبالغ نجومی، اقدام به سفارشی‌سازی کامل تمامی محصولات با بهترین طرح‌ها و ایده‌های قابل اجرا می‌نماید.

در دنیایی که اشرافی‌گری و خودنمایی برای درصد قابل توجهی از مردم در اولویت قرار دارد، شرکت‌هایی همچون رولزرویس که قدمت بالا و شهرت فراوان در این زمینه دارند، به خوبی با ایجاد یک سبک زندگی جدید و تغییر سلایق مشتریان، بهترین نتیجه و سودمندی را از آن خود کرده به طوریکه درکنار محصولات تولیدی، بازار بسیار مهیج و جذابی را در قبال فروش خودروهای تک و منحصربه فرد ایجاد کرده‌اند. در ادامه می‌خواهیم به چند مورد از بهترین نسخه‌های سفارشی رولزرویس که در سال 2016 میلادی تولید و به دست مشتریان رسیده‌اند، اشاره کنیم.

رولزرویس فانتوم نسخه ZENITH

2016-RRBespoke-01

در آخرین سال تولید دو مدل محبوب فانتوم کوپه و فانتوم Drophead کوپه، رولزرویس تصمیم گرفت تا یک طراحی کاملا سفارشی و خاص را تحت عنوان ZENITH به این مجموعه اضافه کند. در این نسخه فشن شده و زیبا، که فقط 25 نمونه از آن تولید شد، امکانات رفاهی جالبی استفاده شده که یکی از مهمترین آن‌ها، ایجاد قفسه مخصوص سرو نوشیدنی در صندوق عقب خودرو است. تزئینات فضای داخل کابین با تکه‌های فلزی ناب و گران‌قیمت و همین‌طور تودوزی متفاوت، از دیگر تغییرات ایجاد شده در این نسخه تولید محدود هستند.

رولزرویس فانتوم نسخه PEACE AND GLORY

2

یکی از تک نسخه‌های تولیدی مدل فانتوم، با عنوان PEACE AND GLORY، برای یک ثروتمند ویتنامی طراحی و سفارشی‌سازی شده است. این خودرو نسبت به مدل معمولی از فاصله دومحور بیشتری بهره‌مند شده ولی بیشتر تغییرات ایجاد شده در آن، به فضای داخل کابین برمی‌گردد. تریم و تودروزی داخلی در این نسخه کاملا با مدل‌های تولید شده دیگر متفاوت و به نوعی جذاب‌تر است. استفاده از پوست مار و چرم قهوه‌ای گوزن در قسمت‌های اصلی و همینطور خز با طرح پوست پلنگ در کنسول مرکزی صندلی‌های ردیف عقب، باعث خاص شدن این خودرو شده‌اند. تمامی دوخت و دوزها توسط خیاطان ماهر و فقط با دست انجام شده است.

رولزرویس فانتوم Drophead کوپه نسخه BLUE MAGPIE

3

این نسخه سفارشی برای یکی از مشتریان رولزرویس در تایوان طراحی شده است. این خودرو با رنگ آبی مخصوص موسوم به Silverlake و رگه‌های سفید رنگ آندلسی همراه شده که ترکیب آن با حکاکی‌های ظریفی از جنس طلا در بخش‌هایی از خودرو، جلوه بصری خاص و بی‌نظیری را ایجاد کرده است. اما عنوان این تک محصول سفارشی از اسم یک پرنده (زاغ آبی) که فقط در تایوان زندگی می‌کند، الهام گرفته شده و تصویری نمادین هم از آن برروی قسمت تکیه‌گاه سر (هدرست) صندلی‌های خودرو درج شده است.

رولزرویس نسخه “غروب تا سپیده دم”

2016-RRBespoke-05

به مناسبت افتتاح استودیوی اختصاصی و تابستانه رولزرویس در منطقه ساحلی Porto Cervo ایتالیا، تیم طراحی و مهندسی این شرکت دو نسخه ویژه و کاملا سفارشی از مدل‌های Wraith و Dawn را تولید کردند. در مدل Wraith از رنگ بدنه ترکیبی و جذاب نقره‌ای با عنوان Premiere و Jubilee استفاده شده است. اما بیشترین هنرنمایی را می‌توان در فضای داخل کابین مشاهده کرد، جایی‌که رنگ بنفش مخصوص در قالب چرم و ابریشم به همراه تزئینات چرمی آبی رنگ و چرم گران‌قیمت شتر مرغ برروی کنسول مرکزی و رودری‌ها، به خوبی خودنمایی می‌کند. اما تیم طراحی در مدل Dawn بیشتر تمرکز خود را بر روی الگوبرداری از رنگ‌های ساحلی گذاشته و نتیجه آن انتخاب رنگ بدنه سبز رنگ موسوم به Emerald Green و فضای داخلی مجهز به تزئینات و طرح‌هایی مشابه با زمرد و مروارید، شده است.

رولزرویس گوست نسخه موسیقیایی

2016-RRBespoke-10

یکی از نمایندگان فروش رسمی رولزرویس در منطقه خاورمیانه، یک نسخه ویژه از مدل گوست را سفارش داده که محوریت اصلی در طراحی آن، از آهنگسازان بزرگ کلاسیک دنیا الهام گرفته شده است. طرح موتیف با ردپایی از نوت‌های موسیقی را می‌توان به خوبی در بخش‌های بیرونی و داخلی خودرو همچون ساعت داشبورد، تزئینات چوبی کابین و نماد دوخته شده در قسمت‌هایی از صندلی‌ها، مشاهده نمود. یکی از نکات برجسته در این خودرو، به تزئینات چوب بلوط مرکز داشبورد مربوط می‌شود که در آن نوت‌هایی از یک قطعه موسیقی مورد علاقه مالک خودرو درج شده است.

رولزرویس DAWN نسخه PEBBLE BEACH

2016-RRBespoke-13

یکی از مشتریان ثروتمند رولزرویس در فلوریدای آمریکا، این نسخه ویژه را براساس طرح قایق تفریحی و مدرن خود سفارش داده است. اگر به طراحی ظاهری و تریم داخلی خودرو توجه کنید، حتما الگوبرداری از رنگ و لعاب یک قابق تفریحی را متوجه می‌شوید. عنوان این مدل DAWN از یک منطقه ساحلی و تفریحی بسیار بکر و زیبا در کالیفرنیا اتخاذ شده و خودرو نیز طی یک تشریفات ویژه در این نقطه تحویل مشتری شده است. ترکیب رنگ سفید Arctic با رنگ مشکی یاقوتی در اطراف شیشه جلو و کاپوت خودرو، جذابیت مثال زدنی را برای آن ایجاد کرده‌اند. استفاده از چوب ساج در بخش‌هایی از داشبورد و پشت صندلی‌های عقب، تفاوت خاص دیگری است که در این خودروی سفارشی مشاهده می‌شود.

رولزرویس DAWN نسخه FUX BLUE

2016-RRBespoke-07

یکی از بزرگ‌ترین کلکسیونرهای خودرو در دنیا، مایکل فوکس نام دارد. این فرد که جزء افراد ثروتمند آمریکا هم هست، علاقه فراوانی به خودروهای کاملا سفارشی و گران‌قیمت دارد به طوریکه سعی کرده در کلکسیون شخصی خود، بهترین مدل‌های تولیدی را جمع‌آوری کند. وی از خانواده رولزرویس هم چندین نسخه سفارشی در مجموعه بزرگ خود دارد اما شاید بهترین و جذاب‌ترین آن‌ها که اخیرا توسط وی خریداری شده، مربوط به مدل DAWN با عنوان اختصاصی FUX BLUE باشد. این خودرو به یک رنگ آبی کاملا انحصاری که فقط برای این فرد ساخته شده، مزین شده که درکنار تریم کاملا سفید رنگ داخل کابین، نمونه‌ای فوق العاده خاص رقم خورده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.