مکمل بنزین
گوناگونخبر

بی‌ام‌و فیس‌لیفت سری ۴ مدل ۲۰۱۸ را رونمایی کرد!

هفته گذشته بی‌ام‌و از مدل‌های فیس‌لیفت خانواده سری ۴ پرده‌برداری کرد؛ همان طوریکه انتظار می‌رفت فیس‌لیفت‌ سری ۴ بی‌ام‌و روی تکنولوژی چراغ‌ها و تغییرات داخل کابین کار کرده‌است و به علاوه این برند آلمانی دو رنگ جدید نارنجی غروب آفتاب و آبی Snapper Rocks را برای خودروهایش ثبت کرد. این به روزرسانی شامل خودروهای کوپه دو درب، گرن کوپه پنج درب و کانورتیبل مسقف است. همانند سدان سری ۳، بی‌ام‌و شروع به نمایش خودروهای فیس‌لیفت در بازار آمریکای شمالی در نیمه دوم سال جاری میلادی خواهد کرد.

چراغ‌های جلو و عقب فیس‌لیفت سری ۴ از LED‌های جدید و چراغ‌های جداگانه مه شکن در پایین تشکیل شده‌اند که نوردهی آن‌ها نسبت به مدل‌های قبلی دو چندان شده است. طراحی این چراغ‌ها بسیار شبیه کانسپت مدل ۲۰۱۲ گزارش شده‌است.طراحی سپرهای جلو و عقب هم تغییر پیدا کرده و بی‌ام‌و برای مدل‌های ۲۰۱۸ دو طرح ۱۸ و ۱۹ اینچی رینگ‌های آلومینیومی را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.2018-BMW-4-Series-14

تغییرات طراحی داخلی داخل کابین شامل فرمان چرمی اسپرت، سیستم سرگرمی و ناوبری حرفه‌ای مجهز به سامانه iDrive، نمایشگر روبروی راننده، جای شارژ گوشی و هات‌اسپات وای فای می‌شود؛ به علاوه بی‌ام‌و سه طرح چوبی، متالیک و مشبک برای دوخت به اضافه سه رنگ استخوانی، سرمه‌ای و قهوه‌ای روشن را برای صندلی‌های چرمی و قسمت‌های چرمی داخل کابین ارائه داده است. به نظر می‌رسد بی‌ام‌و سعی دارد تکنولوژی خودروهای جدید را بیش از پیش گسترش دهد و به رقابت خودروهایی همچون آئودی برود.2018-BMW-4-Series-35

بی‌ام‌و اعلام کرده سیستم فنربندی تیپ کوپه و گرن کوپه نسبت به مدل‌های قبلی روان‌تر و اسپرت‌تر شده ولی مشخصات فنی خودروهای فیس‌لیفت کماکان همانند سری ۴ مدل ۲۰۱۶ خواهد بود. خودروهای سری ۴ مجهز به پیشرانه‌ها با تکنولوژی توربوشارژ بی‌ام‌و با سه موتور بنزینی (مدل‌های 420i، 430i و 440i) و مصرف سوخت ۵.۵ الی ۷.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و سه موتور دیزلی (420d، 430d و 435d xDrive) و مصرف سوخت ۴ الی ۵.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر با قدرت‌های ۱۴۸ الی ۳۲۲ اسب بخار است. بی‌ام‌و هنوز قیمتی برای این فیس‌لیفت سری ۴ مدل ۲۰۱۸ معلوم نکرده ولی انتظار می‌رود قیمت‌ پایه آن‌ها از ۴۳۱۴۵ دلار به بالا باشد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا