Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

پیش فروش خودروهای جدید ام وی ام X22 آغاز شد!

شرکت صنایع خودروسازی مدیران از روز یکشنبه هفته گذشته مورخ ۲۶ دی ماه ۱۳۹۵، تعداد محدودی از خودروهای جدید ام‌ وی ام X22 را در دو تیپ اتومات و دستی با دو طرح معمولی و اسپرت را پیش فروش کرده که به صورت نقدی یا اقساطی مشتریان می‌توانند خودروهای ارائه شده را خریداری کنند.

شرایط پیش فروش نقدی: قیمت خودرو ام وی ام X22 دستی در دو تیپ معمولی و اسپرت حدود ۵۶ الی ۵۸ میلیون تومان و برای مدل اتومات در هر دو تیپ ۶۴ الی ۶۶ میلیون تومان است که خریدار باید نصف قیمت خودرو را به عنوان پیش‌پرداخت بپردازد و در زمان گرفتن دعوتنامه پیش‌پرداخت دوم که در اسفند ۹۵ است را پرداخت خواهد کرد. سود حاصل از مشارکت ۲۲ درصد، سود انصراف ۱۶ درصد و اگر تاخیر در کار به وجود آمد ۲۰ درصد جریمه در نظر گرفته شده‌است.

y5

شرایط پیش‌ فروش اقساطی: شرکت مدیران خودرو برای فروش بیشتر از این خودرو به صورت منعطف عمل کرده و سه تسهیلات مختلف برای بازپرداخت (۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه) در نظر گرفته‌است. زمان تحویل خودروها با این شرط خرید از ابتدای سال ۱۳۹۶ حدود ۹۰ روز خواهد بود. قیمت خودروها برای هر دوی شرایط پیش فروش نقدی و اقساطی قطعی است که باعث می‌شود بسیاری از افراد گزینه پرداخت اقساطی را در نظر بگیرند. جدوال زیر چگونگی پرداخت برای خرید قسطی را نشان می‌دهد. متقاضیان محترم برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو یا وب‌سایت این شرکت مراجعه کنند. برای خبرهای بیشتر از شرایط فروش همراه چرخان باشید.y1y2y3

به گروه تلگرامی ام وی ام X22 ملحق شوید

2 دیدگاه
  1. فرزاد می گوید

    واقعا این ماشین با این قیمت خریدار داره؟؟!!!!!!!

  2. ya123 می گوید

    گروه mvm x22 با هدف تبادل نظر بین دارندگان خودرو و کسانی که در صدد آشنایی و تصمیم گیری هستند .
    https://t.me/joinchat/AAAAAAxXvyUrkUnv1sKMqw

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.