مکمل بنزین
برگزیده‌هاتماشاخانه

چرا خودروی شما استارت نمیخورد؟ (ویدئوی دوبله)

احتمالا برای شما هم پیش آمده که داخل ماشین می‌نشینید و سوییچ را می‌چرخانید، تنها صدایی که می‌شنوید یک کلیک است! خب حالا باید چکار کرد؟

DONT-START

زمانی که خودروی شما روشن نمی‌شود، اولین کاری که می‌کنید بالا زدن کاپوت است تا شاید ایراد ماشین‌تان را بفهمید، اگرچه بایستی بدانید که دلایل گوناگونی برای این امر می‌تواند وجود داشته باشد.

در ویدئوی زیر که به صورت اختصاصی برای شما و با همکاری مشترک چرخان و کلیپو به فارسی دوبله کرده‌ایم، به بررسی این دلایل پرداخته و به ترتیب، مواردی که می‌تواند سبب استارت نخوردن خودرویتان شود را بازگو می‌کنیم تا با یافتن علت خرابی، به تعمیر آن بپردازید.

راستی، پیشنهاد می‌کنیم که هر شب ساعت 22 سری به چرخان بزنید، زیرا یک ویدئوی اختصاصی و جذاب را در این زمان برایتان آماده کرده‌ایم!

پیمان گل‌کار

این روزها به‌قدری دنیای خودرو و فناوری در حال نزدیک شدن است که یک نفر با علاقه مشترک، می‌تواند تا هر دو حوزه را با عشق دنبال کند: این عاشق منم!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام خسته نباشین ممنون از سایت مفیدتون یه روز صبح میخاستم با ماشین بیرون برم هر کاری کردم ماشین استارت نمی خورد سر صبح هم نه مکانیکی باز است و نه کسی رو میشه کمک گرفت خدا خیرتون بده بابت این ویدیو( استارت نخوردن ماشین) واقعا مفید بود ماشینم روشن کردم ، بازهم تشکر، خدا اجرتون بده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا