مکمل بنزین
گوناگونخبر

ظاهر تهاجمی‌تر آئودی A4 با رینگ‌های سفارشی 20 اینچی و ارتفاع کاهش یافته

آئودی A4 را می‌توان یکی از خودروهای نسبتا خوش قیمت و با امکانات قابل توجه به حساب آورد که از سال 1994 میلادی تا به امروز توسط این شرکت آلمانی و در کلاس یک سدان جمع و جور و همینطور استیشن (Avant) درحال تولید است. سری A4 در این مدت 23 سال، در پنج نسل خودنمایی کرده که توسعه آخرین نسل آن به سال 2015 میلادی باز می‌گردد. این خودرو از لحاظ طراحی با تغییرات خوبی در مقایسه با نسل قبلی همراه شده که در مجموع ظاهری تهاجمی و اسپرت‌تری برای آن رقم خورده است. مدل 2017 آئودی A4 نیز مبتنی برهمان نسل پنجم و در استایل سدان و استیشن تولید می‌شود.

vossen-audi-a4-2017-18

اما موضوع مهمی که درباره ظاهر خودرو و سلیقه مشتریان وجود دارد، تنوع طلبی بسیار زیاد در راستای سلایق متنوع آنها است که مانع از بوجود آمدن یک حدو مرز و چارچوب خاص برای اینکار شده است. حتی اگر بحث استفاده از تجهیزات بسیار حرفه‌ای و ارتقاء پیشرانه در حد ابرخودروها هم به میان نباشد، می‌توان با تعویض یک دست رینگ و لاستیک جذابتر و همینطور کاهش ارتفاع خودرو، تحولی دلچسب را برای خودروی شخصی به ارمغان آورد.

در همین راستا بدنیست نگاهی به یک دستگاه آئودی A4 مدل 2017 بیاندازیم که توسط گروه تیونینگ خوش ذوق Naples Speed (تیونر اختصاصی محصولات آئودی) و با انجام کمی تغییرات، ظاهری به مراتب بهتر را برای آن ایجاد کرده‌اند. در این خودرو از رینگ‌های بسیار زیبای 20 اینچی شرکت مطرح Vossen، که به صورت تخصصی در زمینه رینگ خودرو فعالیت می‌کند، استفاده شده است. مدل این رینگ، VFS2 نام دارد و یکی از محصولات پرفروش این شرکت آمریکایی محسوب می‌شود. پیش از این شاهد استفاده از این مدل رینگ در یکسری از خودروهای تیون شده معروف، مثل محصولات کلاس C مرسدس بنز و همینطور مرسدس AMG A45 بودیم.

vossen-audi-a4-2017-4

علاوه براین، اگر این آئودی A4 را با مدل معمولی مقایسه کنیم، متوجه ارتفاع کاهش یافته آن می‌شویم که این مهم به لطف استفاده از کمک فنرهای حرفه‌ای (Coilover) و با گرید مسابقه‌ای ساخته شده توسط H&R بدست آمده است. آئودی A4 درکنار امکانات فوق‌العاده و نسبتا لوکس خود که به نسبت قیمت فروش آن، بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد، انصافا از ظاهری بسیار اسپرت بهره‌برده به طوریکه بدون نیاز به استفاده از کیت بدنه و فقط باکمی تغییرات عادی، می‌توان تحول بصری قابل قبولی را درآن ایجاد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا