مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

آغاز پیش‌فروش رنو کپچر از چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۵!

گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت دهه مبارک فجر و ۳۸ سالگرد انقلاب جمهوری اسلامی طرح پیش فروش رنو کپچر مدل ۲۰۱۷ از طریق اینترنت را از فردا چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه شروع خواهد کرد. معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو «مصطفی خان کرمی» در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو اعلام کرد: این مدل رنو یکی از خودروهای با کیفیت و به روز مناسب در بازار ایران است. مردم شریف ایران می‌توانند از طریق گروه صنعتی ایران خودرو رنو کپچر را خریداری کنند. این خودروی شاسی‌بلند از لحاظ طراحی جوان پسند و زیبا است و نسبت به خودروهای شاسی‌بلند دیگر در بازار مصرف سوخت کمتری داشته و ایمنی بسیار خوبی دارد.

بیشتر بخوانید:

متقاضیان می‌توانند از طریق اینترنت در طرح پیش فروش رنو کپچر ثبت نام کنند و با پیش پرداخت ۵۵ میلیون تومان، در سود مشارکتی ۱۸ درصد سالیانه ایران خودرو را به خود اختصاص دهند. پیش‌بینی شده این محصول در تیر ماه و مرداد ماه سال آینده تحویل مشتریان داده شود. انتظار می‌رود این طرح با استقبال خوبی روبرو شود. متقاضیان محترم برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت یا نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا