مکمل بنزین
گوناگونخبر

ترامپ خواستار فروش خودروهای آمریکایی بیشتری در ژاپن است

به عنوان بخشی از برنامه ترامپ در راستای ارتقای سطح تولیدات آمریکا، به خصوص در بخش خودروسازی، وی مشتاق است خودروهای آمریکایی بیشتری در سراسر جهان به ویژه ژاپن فروخته شود. متاسفانه، در سرزمین خورشید تابان، علاقه بسیار کمی به خودروهای آمریکایی نشان داده می شود.

خودروهای ژاپنی بسیار قابل اعتمادند و ارزش خرید آن‌ها به نسبت قیمتشان بالاست. پس نباید غافل گیر شویم که خودروهای ژاپنی در سراسر ژاپن و همینطور آمریکا به طور عمده به فروش می‌روند. همانطور که در نیویورک تایمز اشاره شد، هنوز برخی خودروهای آمریکایی را خودروهایی غیرقابل اعتماد و قاتل بنزین می‌دانند. این در حالیست که نمی‌توان به طور کلی قضاوت کرد زیرا همه خودروهای آمریکایی اینطور نیستند.

dk4lhmzw9is6lkjeast2

یکی از ژاپنی های محلی که یکی از مدل های فورد را در اختیار دارد می‌گوید: تصویر بدی از خودروهای آمریکایی به‌وجود آمده است. برخی مردم می‌گویند که مصرف سوخت بالایی دارند و زود خراب می‌شوند اما این اصلا درست نیست.

در سال ۲۰۱۶، بیش از پنج میلیون خودرو و کامیونت در ژاپن به فروش رسیدند. جالب است بدانید که تنها ۱۵۰۰۰ عدد از آن ها آمریکایی بودند. برای این که بهتر متوجه شوید، یک نمایندگی تویوتا در کالیفرنیا آمریکا وجود دارد که سالانه بیش از این تعداد خودرو می‌فروشد!

mainVisual_innovation_toyota_design

مدیر اجرایی واردات خودرو در ژاپن معتقد است که آمریکا آن‌طور که باید و شاید، بازار ژاپن را تحت کنترل نگرفته است. تبلیغات بسیار کمی برای خودروهای آمریکایی در ژاپن انجام می‌شود و همینطور خودروسازهای آمریکایی هم تلاشی برای همگام‌سازی استانداردهای ایمنی خودروهای خود با استانداردهای ایمنی خودروهای ژاپنی انجام نداده‌اند.

پس واضح است که سیاست‌های ترامپ برای فروش بهتر خودروهای آمریکایی در ژاپن کافی نیستند و لازم است خودروسازها هم تغییرات زیادی در خودروهای خود برای بازارهای ژاپن ایجاد کنند تا مناسب استانداردهای این کشور آسیایی باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا