مکمل بنزین
گوناگونخبر

درآمد 15 میلیون دلاری جرمی کلارکسون از آمازون!

وقتی جرمی کلارکسون، مجری محبوب برنامه تلویزیونی تاپ‌گیر، از این برنامه جدا شد، خیلی‌ها ناراحت شدند و گفتند که دیگر این برنامه را بدون او تماشا نخواهند کرد. برخی هم برای کلارکسون ناراحت بودند و می‌گفتند حالا نان شبش را از کجا بیاورد؟ ولی حالا پس از مدتی مشخص شده است که جدا شدن کلارکسون از تاپ‌گیر واقعا به صلاح او بوده است و برایش درآمدی چند میلیون دلاری به ارمغان آورده است! چرا که کلارکسون حالا با بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان یعنی آمازون وارد همکاری شده است و قرار است برای آن‌ کار کند.
jeremy-clarksonگزارشاتی به گوش می‌رسد مبنی بر این که برنامه کلارکسون در آمازون بیش از 250 میلیون دلار بودجه دریافت کرده است. دستمزد کلارکسون در این برنامه آن‌قدر بالاست که گفته می‌شود در هر اپیزود آن، به اندازه تمام دستمزد خود در شبکه BBC دریافت می‌کند! گفته می‌شود که او برای اجرای خود در این برنامه، سالانه 15 میلیون دلار دریافت می‌کند! همان طور که می‌دانید، جیمز می و ریچارد هامون، دو همکار کلارکسون به خاطر وفاداری کامل به دوست و همکارشان، پس از اخراج جرمی استعفا داده و با او همراه شدند. البته فعلا از دستمزد این دو نفر هیچ اطلاعاتی در دست نیست، اما به گفته یک منبع موثق، بدون شک دستمزد آن‌ها نیز به زودی برای همگان آشکار خواهد شد.
قرارداد کلارکسون پس از این که او صورت یکی از تهیه کنندکان برنامه تاپ گیر را سر میز شام با مشت نوازش کرد، هرگز تمدید نشد. حال علی‌رغم بحث و جنجالی که پس از اخراج او از تاپ‌گیر به وجود آمده است، او و همکارانش در برنامه جدید آمازون از آزادی عمل خود لذت می‌برند و کاملا از دستمزد و شرایط خود راضی هستند. آن‌ها حالا بودجه‌ای 250 میلیون دلاری در اختیار دارند! بودجه‎‌ای که می‌تواند هنگام آغاز به کار این برنامه در پاییز آینده، آن را تبدیل به بهترین و بزرگترین برنامه 12 قسمتی مربوط به خودرو در تلویزیون کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا