Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

محصولات جدید و جذاب تویوتا و لکسوس در ایران (کلیپ اختصاصی)

ایرتویا با چندین خودروی جذاب و جدید از تویوتا و لکسوس در نمایشگاه خودروی تهران شرکت کرده بود، محصولاتی که هر کدام به تنهایی می‌تواند مورد پسند بسیاری از خودرو دوستان قرار بگیرد.

ایرتویا که سال‌هاست به عرضه محصولات تویوتا و لکسوس در ایران می‌پردازد، در مجموع ۸ ماشین را به معرض دید عموم گذاشته بود که بایستی جذاب‌ترین آن‌ها را تویوتا C-HR‌ دانست، کراس اووری که به تازگی در سطح جهانی معرفی شده و دارای طراحی جسورانه و متفاوتی است و طبق گفته مسئولان ایرتویا، با بهایی بین ۱۷۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان عرضه خواهد شد و بدین طریق می‌توان آن رقیبی جدید برای سایر کراس‌اوورهای ژاپنی و کره‌ای بازار دانست.

toyota-chr-2

تویوتا که تمرکز ویژه‌ای بر روی خودروهای هیبریدی دارد، پریوس را نیز به این نمایشگاه آورده بود و با به نمایش گذاشتن آئوریس، یکی دیگر از محصولات جدیدش، خبر از متنوع ساختن اتومبیل‌های عرضه شده‌اش در ایران می‌داد.

در سوی دیگر، خودروهای لکسوس خودنمایی می‌کردند که از نظر طراحی، امکانات و توانایی فنی، بایستی آن‌ها در بین محصولات جهانی دارای عیار و اعتبار بالایی دانست. دو کراس اوور NX200t و RX200t نشان می‌داد که این لوکس ساز ژاپنی هم تمرکز ویژه‌ای بر این بخش پرطرفدار بازار دارد.

rx200t

در کلیپ زیر که به صورت اختصاصی از این نمایشگاه برای شما تهیه کرده‌ایم، گزارشی از فعالیت ایرتویا در نمایشگاه خودروی تهران را مشاهده می‌کنیم.

گالری تصاویر زیر هم گوشه‌ای از زیبایی خودروهای تویوتا و لکسوس را به نمایش می‌گذارد، محصولاتی که دارای محبوبیت زیادی در بین کاربران ایرانی هستند.

1 نظر
  1. م.رضا می گوید

    خداوندا الهی مرا آن ده کـه آن به…
    ولی باهمه این تفاسیر اگه روزی ،،روزگاری دوس داشتی به این بنده ناچیز هم نیم نگاهی ازسرعنایت داشته باشی جای پراید ۸۵ مون روبایکی از این تـــویـــوتـــا ها عوض کن باورکن تازنده ام بجای روزی ۱۷بار هزاربار سپاسگزارت میشم فدای اون مرامت خداجون اگه ماروفرامش نکنی منتظربذل عنایتت میمونم….
    فقـــط خدا…..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.