مکمل بنزین
شرایط فروش

ایران خودرو دیزل فروش کامیونت جدید پرسیکا را از دهم اسفند ماه شروع می‌کند!

دهم اسفند ماه امسال برابر با پنجاه و هفتمین سالگرد تاسیس شرکت ایران خودرو دیزل است، همزمان با این روز این شرکت فروش کامیونت جدید پرسیکا را آغاز خواهد کرد. بنا به گزارش خبرگزاری ایران خودرو، این شرکت دو مدل شش و هشت تنی کامیونت پرسیکا را به دیگر مدل‌های وسایل نقلیه سنگین وزن کشور اضافه خواهد کرد که انتظار می‌رود نیاز این بخش از بازار کشور را تامین کند.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل «غلامرضا رزازی» با حضور در جمع خبرنگاران نمایشگاه خودرو تهران اعلام کرد که کامیونت پرسیکا از طول بارخور مناسب با وزن شاسی سبک برخوردار است و مجهز به موتور کامینز با توان ۱۴۱ اسب بخار، گیربکس ZF، اتاق دارای کابین خواب، تهویه هوای سقفی، کروز کنترل، ترمز پنوماتیک دومداره مجهز به ABS+ASR، استاندارد آلایندگی یورو ۴ و فیلتر دوده DPF است.41110-1485342612

این شرکت محصولات خود را در دو گروه مسافری و باری به بازار عرضه می‌کند. از محصولات پرطرفدار مسافری می‌توان به ون شخصی وانا و مینی‌بوس آریان اشاره کرد و در دسته باری این شرکت ۷ مدل مختلف کشنده، کمپرسی و پیکاپ به بازار ایران ارائه می‌کند. هنوز جزئیات شرایط فروش کامیونت پرسیکا و قیمت آن منتشر نشده است ولی متقاضیان محترم برای خرید این خودروی سنگین وزن می‌توانند از روز دهم اسفند ماه به وب‌سایت این شرکت یا نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو دیزل در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا