مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصویر تازه اینفینیتی Q30، داخل آن را نشان می‌دهد!

Infiniti Q30 SECOND IMAGE black 4K - 1 Sept 2015 (1)

اولین هاچ‎بک کمپانی اینفینیتی با نام Infiniti Q30 تا چند روز آینده در نمایشگاه خودروی فرانکفورت نشان داده خواهد شد و قبل از ارایه رسمی آن، اینفینیتی تصویری را منتشر کرده که داخل این خود را به‌طور اجمالی نشان می‌دهد.

نسخه‌ای که از اینفینیتی Q30 در نمایشگاه فرانکفورت نشان داده می‌شود، مدل نهایی نسخه مفهومی آن خواهد بود؛ پیش‌تر، نسخه مفهومی این خودرو دو سال پیش ارایه شد و سازنده، وعده یک طراحی چشم‌نواز و باکیفیت را برای داخلش داده بود. اگر به طراحی داخلی آن خیره شوید، ممکن است که برخی دکمه‌ها برای شما آشنا به‌نظر برسد؛ به‌این دلیل است که Q30 از برخی قطعات Mercedes-Benz GLA-class ،CLA-class و A-class استفاده می‌کند.

این ماشین از همان پلت‌فرم MFA (مدولار معماری طراحی جلو) استفاده خواهد کرد که مرسدس بنز برای هاچ‌بک‌ها و SUVهای کوچک خود بهره می‌گیرد.

با توجه به تصویر منتشرشده می‌توان فهمید که Q30، فرمان، در، دستگیره و برخی از قطعات ابزاری خود را از نسخه‌های مشابه مرسدس بنز خود، ‌به‌عاریه گرفته است. با این‌حال، طراحی داشبورد منحصر به‌فرد بوده و یک نمایشگر را در خود جای داده است. انتظار می‌رود که اینفینیتی Q30 از یک موتور بنزینی توربو شارژ 4 سیلندر 2 لیتری استفاده نماید.

رولاند کروگر، رئیس اینفینیتی درباره Q30 می‌گوید:

طراحی خارجی و کابین نامتقارن Q30، بی‌شک، توسط اینفینیتی صورت گرفته است.

وی، همچنین ادامه می‌دهد:

با Q30، ایفینیتی، به بخش جدیدی وارد شده است؛ این خودرو، یک بخش حیاتی از استراتژی ما محسوب می‌شود تا (اینفینیتی) به یک تولیدکننده رده‌ اول ماشین‌های پریمیوم تبدیل گردد.

ایفینیتی Q30، قرار است در 15 سپتامبر در دوسالانه فرانکفورت رونمایی شود. این مدل، تا قبل از اتمام سال در کارخانه ساندرلند اینفینیتی در انگلستان، به‌تولید خواهد رسید. ایفینیتی Q30 در کنار  QX30 compact crossover ساخته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا