مکمل بنزین
گوناگونخبر

فیس لیفت شاسی بلند برلیانس V3 را ببینید!

تصاویر پیش‌روی شما مربوط به نسخه فیس‌لیفت کراس‌اوور برلیانس V3 است که بزودی در بازار کشور چین رخ‌نمایی می‌کند. نسخه جدید V3 در نمای روبرویی از یک جلوپنجره بزرگ و مشبک بهره می‌برد و سپر جلو و چراغ‌ها بسیار بزرگتر از نسخه قبلی V3 طراحی شده‌اند. بخش انتهایی V3 نیز با تغییراتی همراه بوده و در این بخش شاهد بزرگتر شدن چراغ‌ها و سپر عقب هستیم که باعث زشت شدن V3 نسبت به نسخه قبلی آن شده است.

brilliance-v3-china-1

کراس‌اوور V3 در سال 2015 عرضه شده و از آن زمان تاکنون فروش خوبی را تجربه کرده است. قیمت این خودرو از 67.500 یوان آغاز شده و به 117.700 یوان می‌رسد. این خودرو از پیشرانه‌هایی 1.5 و 1.5 لیتری توربو با قدرتهای 112 و 150 اسب‌بخار بهره می‌برد. استفاده از پیشرانه‌های مذکور در فیس‌لیفت V3 هم ادامه یافته و این خودرو با همان قیمت مدل اولیه عرضه می‌شود.

brilliance-v3-china

در فضای داخلی V3 از یک صفحه نمایش 15 اینچی استفاده شده است. هیچ دکمه‌ای بر روی کنسول مرکزی و اطراف آن دیده نمی‌شود و احتمالا راننده برای استفاده از امکانات V3 فیس‌لیفت باید از این صفحه نمایش استفاده کند!

brilliance-v3-china-1a

تکنولوژی به کار رفته برای ساخت و توسعه صفحه نمایش مذکور بسیار ساده و ارزان بوده و تقریبا تمام خودروسازان چینی توان استفاده از آن را دارند. این تکنولوژی به قدری ارزان است که خریداران خودروهای چینی؛ در صورت نبود چنین سیستمی برروی خودروهایشان، می‌توانند به راحتی با کارخانه تولید کننده خودروی خود تماس گرفته و یک سیستم یکپارچه و تعاملی مناسب را برای خود سفارش دهند!

به سوپر گروه برلیانس H320 و H330 ملحق شوید

Telegram-Group-Brilliance

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا