مکمل بنزین
خبر

تصاویر بیشتر از مدل ۲۰۱۷ هاوال H6

طراح سابق بی‌ام‌و یک محصول جدید با استاندارد جهانی برای هاوال طراحی کرده است که استرالیا یک مقصد مهم برای آن خواهد بود. H6 یک شاسی‌بلند سایز متوسط از هاوال بوده که آمار فروش این شرکت را دگرگون کرده اما در بازار استرالیا شرایط مبهمی داشته است. طراحی این خودرو به‌وسیله یک تیم حرفه‌ای انجام شده که بیش از این بصورت کانسپت HR-02 در نمایشگاه‌های مختلف به نمایش درآمده بود. در تیم طراحی H6 نام افرادی دیده می‌شود که جزء طراحان اصلی بی‌ام‌و X5 و X6 و همچنین آئودی TT بوده‌اند. مدل جدید H6 با قیمت 29,990 دلار در استرالیا معامله خواهد شد.

haval_h6_revealed

هاوال در نسخه معرفی شده برای چین از یک پیشرانه جدید نام برده. بنابراین علاوه بر پیشرانه ۱.۳ لیتری توربو، یک پیشرانه ۲.۰ لیتری توربو نیز در اختیار قرار داده خواهد شد. گیربکس ۷ سرعته اتومات دوکلاچه وظیفه انتقال قدرت را ایفا می‌کند. فضای داخلی نیز به طور کامل با یک معماری افقی جدید و با ترکیب فن‌آوری جان تازه‌ای گرفته. بخش‌های براق داخل H6 با صفحه‌نمایش بزرگ ۱۲ اینچی و رابط کاربری یکپارچه و قدرتمند، بسیار جلب توجه خواهد کرد.

Haval-H6-2

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا