مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه ویژه رنو کپچر معرفی می‌شود!

خودروسازان بزرگ جهان این روزها بیشتر به فکر تولید کراس‌اوور‌های کوچک هستند و تمام توان خود را برای موفقیت در بازار این خودروها به کار گرفته‌اند. کمپانی رنو به عنوان یکی از بزرگان صنعت خودروسازی جهان، کراس‌اووری کوچک و موفق به نام کپچر را تولید کرده؛ که با استقبال مشتریان مختلف در سراسر جهان مواجهه شده است. این موفقیت باعث شده است که کمپانی رنو در نمایشگاه خودروی ژنو 2017، نسخه‌ای متفاوت و بروز شده را از کپچر به نمایش بگذارد.

cap1_0

اگر چه جزئیات زیادی درباره رنو کپچر جدید منتشر نشده؛ اما احتمالا همانند سال 2013، یک نسخه جذاب و کاملا بروز را شاهد خواهیم بود.در نسخه جدید رنو کپچر از زبان جدید طراحی رنو استفاده شده و این خودرو مجهز به یک جلو پنجره مشبک جدید، سپرهای جدید، چراغ‌های LED و …. خواهد بود.

رنو تاکید زیادی بر قابلیت‌های سفارشی سازی کپچر داشته و به همین دلیل خریداران این محصول می‌توانند آن را با رنگ‌هایی جدید و ترکیب 30 رنگ مختلف خریداری کنند! همچنین می‌توانند از بین شش رنگ مختلف؛ یک یا چند رنگ را برای تزئینات محیط داخلی رنو کپچر انتخاب کنند.خریداران می‌توانند رنو کپچر را با سقف پانوراما و حتی سیستم چهار چرخ متحرک سفارش دهند. رنو کپچر جزء پرفروش‌ترین خودروهای رنو بوده و در سال گذشته میلادی بیش از 215 هزار دستگاه از این خودرو در اروپا به فروش رسید.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا