مکمل بنزین
گوناگونخبر

تاخیر در عرضه جدیدترین محصولات گروه فولکس‌واگن در آمریکا

ظاهرا مشتریان آمریکایی محصولات گروه خودروسازی فولکس‌واگن باید کمی بیشتر از حد معمول صبر کرده، تا جدیدترین محصولات فولکس‌واگن را خریداری کنند. مدیرعامل فولکس‌واگن؛ آقای ماتیاس مولر در سخنانی که در نمایشگاه ژنو مطرح شده است؛ درباره تاخیر ورود محصولات جدید این کمپانی به آمریکا می‌گوید: «مجوز ارائه محصولات به ایالات‌متحده آمریکا به دلیل شک و تردیدهای موجود درباره محصولات دیزلی با تاخیر صادر خواهد شد.»

volkswageN

بنابر این مردم ایالات‌متحده آمریکا باید سه ماه انتظار بکشند تا خودرویی نظیره پورشه پانامرا جدید را بخرند! گذشته از افزایش زمان صدور مجوز کمپانی فولکس‌واگن، هنوز برخی از مشکلات این کمپانی به واسطه رسوایی خودروهای دیزلی حل نشده است. فولکس‌واگن برای حل تمام مشکلات به وجود آمده حاضر به پرداخت 4.3 میلیارد دلار به آمریکایی‌ها شده است.

فولکس‌واگن یکی از بزرگان حاضر در نمایشگاه ژنو 2017 بوده و تاکنون محصولات برجسته و ممتازی را در نمایشگاه ژنو رونمایی کرده است که از آن جمله باید به سدان لوکس Arteon، پورشه پاناراما Sport Turismo و لامبورگینی Huracan Performante اشاره کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی فولکس‌واگن گفته است: «موضوع اعتماد بوده و تا زمان اعتماد مجدد مقامات آمریکایی و به دست آوردن دل هواداران فولکس‌واگن باید صبور باشیم.»

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا