Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

10 خودروی برتر سال 2017 میلادی به انتخاب مشتریان!

هر ساله وب‌سایت autoguide ده خودروی برتر را از نگاه مشتریان معرفی می‌کند. برای قرار گرفتن در این لیست باید خودروها بتوانند بیشترین امتیاز را از بین چهار فاکتور اصلی بدست آورند که این چهار فاکتور شامل: کارکرد آن‌ها در آزمایش جاده‌ای، ایمنی، پیش‌بینی قابل اعتماد بودن و رضایت مشتریان می‌شود.

هر خودرو ۵۰ بار در آزمایشات جاده‌ای به مساحت ۱۳۲ هکتاری شرکت می‌کند و ارزیابی می‌شود. یکی از ملاک‌های اصلی دیگر کاربردی و راحت بودن این خودروها برای کارهای روزمره است. به علاوه نظرات افراد عادی برای خودروها هم مد نظر بوده است. بنابراین برای آشنایی بیشتر با این خودروها همراه چرخان باشید.

بهترین خودرو ساب کامپکت: تویوتا یاریس iA

2017-toyota-yaris-ia-1-696x426

در واقع این خودرو توسط خودروسازی مزدا طراحی شده و مجهز به موتور ۴ سیلندر و جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته است. به علاوه سیستم infotainment و سیستم ترمز اضطراری در سرعت‌های پایین جذابیت این خودرو را دو چندان کرده است..

بهترین خودرو کامپکت: شورولت کروز

 

2016-chevrolet-cruze-696x426

هوندا سیویک و تویوتا کرولا دو رقیب اصلی این خودرو بودند ولی شورولت کروز با موتور ۴ سیلندر توربوشارژ و قدرت ۱۵۳ اسب بخار، رانندگی روان و فضای داخل راحت و زیبا توانست آن‌ها را شکست بدهد. مصرف سوخت این خودرو در بزرگراه‌ها و جاده‌های شهری به ترتیب ۵ و ۷.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

بهترین خودرو کامپکت هیبریدی: تویوتا پریوس

2016-toyota-prius-696x426

یکی دیگر از خودروهای تویوتا که با توجه به عملکردش جای تعجبی ندارد که در این لیست قرار بگیرد. این خودرو با ۴.۵ لیتر سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر، یکی از پاک‌ترین خودروهای هیبریدی به شمار می‌آید. به علاوه برند معروف و باکیفیت تویوتا توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

بهترین خودرو اسپرت: مزدا MX-5 میاتا

2016-mazda-mx-5-miata-club-696x426

این خودرو مجهز به موتور ۴ سیلندر، طراحی زیبا و سبک وزن است که رانندگی با آن اطمینان بخش و روان است. در جاده‌های آزمایشی با بادهای فراوان، این خودرو توانست بهترین کنترل و هندلینگ را از خود نشان بدهد. متوسط مصرف سوخت این خودرو ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

بهترین خودرو سدان: کیا اپتیما

2017-kia-optima-696x426

امسال بهترین خودرو سایز متوسط سدان متعلق به هوندا آکورد یا تویوتا کمری (با وجود محبوبیت فراوان) نبود و به جای آن کیا اپتیما توانست در صدر بنشیند. هندلینگ و پیشرانه این خودرو بسیار قدرتمند است و سرنشینان در صندلی‌های عقب جای پای کافی و حتی فضای بیشتری برای استراحت دارند.

بهترین خودرو سدان سایز بزرگ: شورولت ایمپالا

2016-chevrolet-impala-696x426

هنگامی که بحث از خودروهای قدیمی و باثبات می‌شود همیشه حرف شورولت ایمپالا نیز به میان می‌آید. فضای داخل خودرو بسیار زیبا و راحت طراحی شده به طوری که برای مسافرت‌هایی با مسافت طولانی، یکی از بهترین خودروها به شمار می‌آید و ایمنی و هندلینگ این خودرو نیز بسیار عالی است و حتی می‌توان آن را یکی از خودروهای لوکس سدان معرفی کرد.

بهترین خودرو شاسی‌بلند سایز کوچک: سوبارو فورستر

2017-subaru-forester-696x426

بنا به گزارش مشتریان، این محصول سوبارو مطابق با استانداردهای شاسی‌بلند سایز کوچک است و فضای کافی، مصرف سوخت مناسب، هندلینگ آسان و راحت دارد. این شاسی‌بلند تنها ۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌سوزاند، به علاوه یکی از ویژگی‌های بارز این خودرو فناوری EyeSight برای ایمنی است.

بهترین خودرو شاسی‌بلند سایز متوسط: تویوتا هایلندر

2017-toyota-highlander-696x426

تویوتا با تولید هایلندر توانسته یک سر و گردن از دیگر رقبا در خودروهای شاسی‌بلند عمل کند. این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۱ لیتر سوخت می‌سوزاند. به علاوه ۲۵ اسب بخار به قدرت خروجی مدل ۲۰۱۷ این شاسی‌بلند اضافه شده است و تویوتا تجهیزات بیشتری برای ایمنی‌اش تعبیه کرده است.

بهترین خودرو لوکس شاسی‌بلند: آئودی Q7

2017-audi-q7-696x426

این شاسی‌بلند می‌تواند ۷ سرنشین را در خود جای دهد و به معنای واقعی یکی از خودروهای لوکس شاسی‌بلند به شمار می‌آید. این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۲ لیتر سوخت مصرف می‌کند. به علاوه دو پیشرانه چهار سیلندر توربو ۲.۰ لیتری با ۲۵۲ اسب بخار قدرت و شش سیلندر سوپرشارژ ۳.۰ لیتری با ۳۳۳ اسب بخار قدرت دارد که می‌تواند تنها در ۵.۵ ثانیه شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

بهترین خودرو کامپکت پیکاپ: هوندا ریج‌لاین

2017-honda-ridgeline-1-696x426

رانندگی با این پیکاپ تقریبا شبیه به تیپ سدان است. این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۱.۷ لیتر سوخت می‌سوزاند و به نظر اکثریت مشتریان، ابعاد این پیکاپ برای خانواده چهار نفره بسیار عالی است. این پیکاپ مجهز به موتور ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با ۲۸۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۲ پوند فوت است که متصل به جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته شده و می‌تواند تنها در ۶.۶ ثانیه شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

نظر شما درباره خودروهای ذکر شده در این لیست چیست؟ جای کدام یک از خودروها در این لیست خالی است؟

2 دیدگاه
  1. ناشناس می گوید

    جای جگوار خالیه

    1. farid می گوید

      جگوار یک سدان اسپورت و لوکسه که تو این دسته ها نبود ولی بعید می دونم حتی اگه همچین دسته بندی بود جگوار انتخاب می شد!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.