Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

اژدهای چینی رونمایی شد؛ 1287 اسب‌بخار قدرت!

کمپانی تازه تاسیس Techrules در اولین سال حضور خود در نمایشگاه اتومبیل ژنو یک سوپر اسپرت قدرتمند و مجهز به میکرو توربین برقی معرفی کرد! در صورت توسعه و ساخت نمونه‌های تجاری این سوپراسپرت هیجان‌انگیز به عنوان اولین نمونه از تولیدات کمپانی Techrules باید به چینی‌ها بابت ساخت چنین هیولایی تبریک گفت!

techrules-ren3

خودرویی که در تصاویر می‌بینید Ren نام داشته و برای ساخت قلب تپنده آن از تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای استفاده شده است. خریداران بسته به بودجه پرداختی خود می‌توانند Ren را مجهز به یک یا دو توربین برقی کوچک کنند که برای کارکرد بهتر به یک باتری 25 کیلووات ساعتی مجهز شده‌اند.

techrules-ren22

البته این پایان راه نیست و در صورت پرداخت بیشتر می‌توان از چهار و شش توربین برقی و یا یک موتور الکتریکی با قابلیت تنظیم اختصاصی در Ren استفاده کرد! در مجموع اگر جیبتان را خالی کنید قدرتی معادل 1287 اسب‌بخار و 2340 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار شما قرار خواهد گرفت! کمپانی Techrules ادعا می‌کند که خودروی Ren تنها با مصرف سوختی معادل با 80 لیتر سوخت دیزل؛ مسافتی 1170 کیومتری را طی خواهد کرد.

techrules-ren

اگر از قدرت پیشرانه و توربین‌های برقی این سوپر اسپرت هیبریدی بگذریم؛ به هیچ عنوان نمی‌توانیم طراحی زیبای آن را نادیده بگیریم. طراح این خودرو پسر جورجتو جوجارو معروف بوده و با الهام گرفتن از کابین جت‌های جنگنده، این سوپر اسپرت الکتریکی را خلق کرده‌ است.

techrules-ren1

راننده در مرکز خودرو قرار می‌گیرد و داخل کابین Ren با عناصری از قبیل چرم و کتان تزئین شده است. یک صفحه نمایش کار آمد هم روبروی راننده قرار دارد.

techrules-ren11

در Ren خبری از آینه‌های جانبی نیست و شما به جای آنها از تصاویر دوربین‌های خارجی استفاده خواهید کرد. زمانی که شما داخل Ren قرار دارید، برای ارتباط با جهان خارج باید از بلنگو استفاده کنید!

techrules-ren2

کمپانی Techrules گرفتن سفارش را برای تولید Ren در سال 2018 آغاز کرده است. این خودروساز تازه تاسیس چینی برنامه بلند پروازانه‌ای دارد؛ اما هنوز نمی‌توان به ادعاهای این کمپانی دل بست!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.