Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جیپ گراند چروکی و رانگلر در پوشش Night Eagle رویت شدند!

امسال هم خودروسازی آمریکایی جیپ در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷ شرکت کرد و توانست دو مدل گراند چروکی و رانگلر را با پوشش Night Eagle (عقاب مشکی) به نمایش بگذارد. هر دو خودروی رونمایی شده رنگ مشکی متالیک دارند و به نظر قیافه‌ای خشمگین‌تر و اسپرت‌تر به خود گرفته‌اند. جیپ گراند چروکی نسخه Night Eagle تمام مشکی است و حتی سپر جلو و عقب، آرم‌ها و قاب چراغ‌های جلو و عقب این خودرو به رنگ مشکی درآمده‌اند. به علاوه جیپ رینگ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی مشکی رنگ را برای این نسخه مخصوص نصب کرده است.

داخل کابین، صندلی‌ها با چرم کاپری مشکی رنگ و جیر مرغوب گاوی پوشانده دوخته شده‌اند؛ داشبورد، کنسول و درب‌ها و دستگیره‌های این خودرو نیز سیاه رنگ شده‌اند. این نسخه مجهز به موتور دیزلی Multijet با گنجایش ۳.۰ لیتر و قدرت ۲۵۰ اسب بخار یا موتور بنزینی شش سیلندری ۳.۶ لیتری با قدرت ۲۸۶ اسب بخار، به جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته متصل شده است. متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند از بین شش رنگ مشکی الماسی، نقره‌ای متالیک، کریستال گرانیت، قرمز مخملی، سفید و خاکی یکی را انتخاب کرده و آن را سفارش دهند.jeep-gc-wrangler-night-eagle-geneva-9

این خودروساز آمریکایی تنها نسخه نقره‌ای متالیک این خودرو را به نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ آورده که دارای چراغ‌های بی زنون، رادیو با ناوبر ماهواره‌ای، صفحه نمایش ۸.۴ اینچی لمسی برای سرگرمی، سیستم صوتی ۵۰۶ واتی آلپاین به همراه ساب ووفر و ۹ بلندگو، دوربین کمکی در پشت خودرو برای پارک کردن و سیستم کمکی برای پارک کردن خودرو به همراه سنسورهایی در جلو و عقب خودرو است.

جیپ رانگلر نسخه Night Eagle هم مانند خودروی قبلی مذکور تمام به رنگ مشکی نیز درآمده است، رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی مشکی برای این خودرو هم تعبیه شده است. درون کابین این خودرو جنس صندلی‌ها چرم مشکی McKinley با دوخت فابریک مشبک است. به علاوه فرمان هم دوخت چرمی مشکی رنگ دارد؛ کنسول، داشبورد، درب‌ها و دستگیره‌های این خودرو نیز مختص این نسخه ساخته و طراحی شده‌اند. تجهیزات استاندارد و اصلی این خودرو شامل سیستم صوتی پریمیوم آلپاین با ساب ووفر، سیستم ناوبری ماهواره‌ای، سی‌دی/ دی‌وی‌دی/ ام‌پی‌3 پلیر، صفحه نمایش لمسی ۶.۵ اینچی و پورت‌های USB و AUX می‌شود.jeep-gc-wrangler-night-eagle-geneva-8

کارخانه خودروسازی جیپ برای نشان دادن قدرت این خودرو در هر جاده‌ای، دیفرانسیل عقب را از نوع Trac-Lok تعبیه کرده که باعث می‌شود این خودرو در جاده‌های لغزنده یا سخت مانند شنی، سنگ و قلوه‌ای، برف و یخی به راحتی در مسیر بدون لغزش و یا واژگون شدن به جلو حرکت کند. به علاوه پیشرانه این خودرو در دو نوع بنزینی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با قدرت ۲۸۴ اسب بخار یا توربو دیزلی ۲.۸ لیتری با قدرت ۲۰۰ اسب بخار در کنار جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک به مشتریان عرضه خواهد شد. رنگ‌های موجود برای این نسخه شامل مشکی، قرمز آتشی، نقره‌ای متالیک، سفید برفی، کریستال گرانیتی، خاکی، بنفش و آبی می‌شود. متقاضیان خرید این دو خودرو می‌توانند آن‌ها را در ماه جاری میلادی خریداری کنند. برای خبرهای بیشتر از نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷ همراه چرخان باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.