مکمل بنزین
گوناگونخبر

فیس‌لیفت رنو کپچر به زودی وارد بازار می‌شود!

تا به امروز رنو کپچر توانسته‌ چهار سال در بازارهای جهانی حضور داشته باشد و با استقبال خوبی روبرو شود. سال گذشته هم این خودرو وارد کشور ما نیز شد. کمپانی فرانسوی رنو تصمیم گرفت که فیس‌لیفت جدیدی از این کراس‌اوور سایز کوچک را در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷ به نمایش بگذارد که اتفاقا با استقبال خوب بازدیدکنندگان نیز روبرو شد.

تغییرات در فیس‌لیفت رنو کپچر جدید شامل سپر جلو با توری‌های مشبک که از رنو Kadjar الهام گرفته، نوارهای کرومی رنگ در کنار بدنه‌ و الگوهای جدید برای رینگ چرخ‌ها در ابعاد ۱۶ یا ۱۷ اینچی بود. رنو سه رنگ جدید نارنجی صحرایی، آبی اقیانوسی و آمیتیسی را در کنار سقف آن به رنگ نقره‌ای جیوه‌ای در نظر گرفته است. به علاوه چراغ‌های جلو و عقب خودرو تمام LED با کیفیت عالی برای این فیس‌لیفت نصب شده است.2018-renault-captur-19

در داخل کابین فیس‌لیفت رنو کپچر پلاستیک‌های مقاوم با جنس بهتر از مدل‌های قبلی استفاده شده،‌به علاوه جنس فرمان آن عالی‌تر شده و در بعضی از قسمت‌های صندلی و داشبورد داخل ماشین از چرم طبیعی استفاده شده است. البته رنو برای خریداران گزینه‌های مختلفی برای تجهیزات داخلی نیز در نظر گرفته است. برای اولین بار رنو از امضای جدید S Nav/Initiale Paris را در این خودرو به کار برده که در زیر سپر جلو و عقب به رنگ خاکستری متالیک به خوبی قابل مشاهده است.2018-renault-captur-20

متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند نسخه‌ دیگری که در داخل آن صندلی‌های چرمی Nappa، فرمان چرمی و دستگیره‌ها و پدال‌های آلومینیومی تعبیه شده را سفارش بدهند. تجهیزات اصلی و استاندارد این فیس‌لیفت دکمه خاموش و روشن بدون استفاده از سوئیچ خودرو، سیستم کمکی پارک آسان، سیستم هشدار مناطق کور، سیستم Infotaintment R-Link، سیستم خودرو اندرویدی و سیستم صدای پریمیوم Bose است. فیس‌لیفت رنو کپچر تابستان سال ۹۶ وارد بریتانیا خواهد شد، هنوز کمپانی فرانسوی رنو حرفی درباره قیمت این خودرو نزده است. نظر شما درباره نسخه رنو کپچر در ایران چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا