مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی از کیا Stonic در آلمان!

امروز تصاویر جدیدی از جدیدترین کراس‌اوور کیاموتورز به نام Stonic منتشر شده است. کیا Stonic هم اکنون در یکی از شهرهای آلمان در حال آزمایش و گذراندن دوران تست‌های فنی و آب و هوایی است. پوشش و استتار کیا Stonic نسبت به تصاویری که قبلا از آن منتشر شده بود، کمتر شده و اکنون می‌توان نگاه بهتری به این خودرو انداخت.

kia-stonic-spy-photos

مهندسان توسعه دهنده کمپانی کیا به خوبی مناطق مختلفی از بدنه Stonic را استتار کرده‌اند؛ اما می‌توان متوجه وجود پانل‌های بزرگ در نزدیکی کلگیرهای Stonic  شد. بنابر گزارشات منتشر شده، در کراس‌اوور جدید کیاموتورز نشانه‌هایی از کانسپت Provo دیده خواهد شد و ما اکنون می‌توانیم مقداری از نشانه ‌ای مورد نظر را ببینیم! کراس‌اوور جدید کیا کمی مشابه با محصولات هیوندای در این رده تولیدی طراحی شده و پیش‌بینی می‌شود که شباهت‌های شگفت‌آوری در بخشهایی مانند چراغ‌ها و جلو پنجره‌ای با محصولات هیوندای را شاهد باشیم.

کیا زمان زیادی برای ساخت و توسعه کراس‌اوور  Stonic گذاشته و احتمالا شاهد رونمایی از این خودرو در سال 2017 خواهیم بود. به گفته مدیران اجرایی کیاموتورز در استرالیا؛ Stonic برای رقابت با مزدا CX-3 ساخته خواهد شد.

kia-stonic-spy-photos1

جزئیات زیادی درباره پیشرانه Stonic منتشر نشده؛ ولی می‌توان با اطمینان خاطر گفت که پیشرانه کراس‌اوور جدید کیا تقریبا همانند کراس‌اوورهای هیوندای بوده و Stonic با انواع و اقسام پیشرانه‌های کوچک و توربوشارژ عرضه خواهد شد. همچنین نمونه استاندارد Stonic نیروی پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل خواهد کرد؛ ولی امکان سفارش سیستم چهار چرخ متحرک برای Stonic وجود دارد.

kia-stonic-spy-photos12

کیاموتورز برای نخستین برای در نمایشگاه خودروی فراکفورت که در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد از Stonic رونمایی کرده و چند ماه بعد خودروی مذکور در نمایشگاه لس‌آنجلس به آمریکایی‌ها سلام خواهد کرد!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا