Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شاسی بلند مازراتی لوانته فراخوان شد!

صاحبان کراس‌اوور لوکس کمپانی مازراتی شوکه شدند! دلیل این شوک فراخوان غیرمنتظره کمپانی مازراتی برای حل مشکل نرم‌افزاری گیربکس کراس‌اوور لوانته است. این فراخوان شامل 3299 دستگاه از مازراتی لوانته در ایالات‌متحده آمریکا می‌شود. همچنین 507 دستگاه از خودروی مذکور در کشور کانادا برای حل مشکل احتمالی راهی نمایندگی‌های مازراتی می‌شوند.

2017-maserati-levante-first-drive23

مازراتی دلیل این فراخوان را کم شدن سرعت خودرو، در حدود دو مایل در ساعت اعلام کرده و دلیل آن را مشکل گیربکس لوانته در توقف و حرکت در ترافیک اعلام کرده است. مشکل مذکور باعث خاموش شدن ناگهانی مازراتی لوانته می‌شود.

2017-maserati-levante-first-drive2

اولین شکایت مشتریان مازراتی از مدل لوانته، در کشور چین و در تاریخ 18 اکتبر سال 2016 دریافت شده است. پس از دریافت شکایت مذکور توسط کارشناسان مازراتی؛ آنها تا تاریخ 9 نوامبر همان سال بررسی‌های فراوانی برای رفع مشکل انجام دادند. مشکل خودروی راننده چینی حل نشده بود که به یکباره، در 11 دسامبر سال 2016 گزارش دیگری توسط نمایندگی‌های مازراتی به ساختمان مرکزی این کمپانی ارسال شد. دریافت گزارش‌های مشابه از نمایندگی‌های مازراتی را مجبور به ارائه یک نسخه جدید از نرم‌افزار اختصاصی لوانته کرد و به این ترتیب تا حدودی مشکلات موجود رفع شد.

2017-maserati-levante-first-drive6

به این ترتیب مازراتی نرم‌افزار کنترل موتور لوانته را بروزرسانی کرد و برای حل موضوع و عدم تکرار مشکلات قبلی فراخوانی سراسری را در دستور کار خود قرار داد. فراخوان مازراتی از 31 مارس 2017 آغاز خواهد شد.

2017-maserati-levante-first-drive

در دنیای خودروها کمتر شاهد آن بودیم که کمپانی مازراتی مجبور به فراخوان خودروهای تولیدی خود برای رفع نقص فنی شود. این کمپانی در دسامبر سال 2016 بیش از 1515 دستگاه از مدلهای 2017 مازراتی لوانته را به دلیل نقص در گیربکس فراخوان کرد.

2017-maserati-levante-first-drive1

البته فراخوان مازراتی به اینجا ختم نشده و این کمپانی 39381 دستگاه از خودروهایی مانند گیبلی، لوانته و کواتروپورته را به دلیل وجود خطر آتش‌سوزی فراخوان کرده است. علت این فراخوان مشکل  تنظیم برقی صندلی‌های جلو بوده، که احتمال آتش‌سوزی را افزایش می‌داد!

لوانته از ابتدای سال 2017 راهی بازار ایالات‌متحده آمریکا شده است. مدل پایه مازراتی قیمتی 73850 دلاری داشته و مجهز به یک پیشرانه 3 لیتری V6 بوده که 345 اسب‌بخارقدرت دارد. مدل S مازراتی لوانته پیشرانه‌ای 424 اسب بخاری دارد و قیمت آن به 85050 دلار می‌رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.