مکمل بنزین
گوناگونخبر

تیزر جدید خودروی برقی اشکودا قبل از نمایشگاه شانگهای فاش شد!

چند هفته پیش خودروسازی اشکودا تیزری تصویری از خودروی مفهومی برقی خود را منتشر کرد که قرار است در ماه آینده در نمایشگاه خودرو شانگهای به نمایش گذاشته شود. در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷، سرپرست ارشد اشکودا «برنارد مایر» در مصاحبه‌ای با autoexpress تایید کرد که این خودروی برقی در ماه آوریل در نمایشگاه خودروهای چینی به نمایش درخواهد آمد. وی در ادامه خاطر نشان کرد که در شانگهای ما غافلگیری برای طرفداران این برند را خواهیم داشت. یکی از هدف‌های به نمایش درآوردن خودروی برقی در چین، پتانسیل بالای بازار چین برای خودروهای باکیفیت برقی و ارزان قیمت است که محصولات اشکودا این دو فاکتور را توانسته فراهم کند، در نتیجه می‌توان گفت که آینده روشنی برای محصولات این کارخانه خودروسازی وجود دارد.

در این تصویر منتشر شده که تمام سیاه است و تنها ابعاد خودرو را می‌شود از روی نوارهای کشیده شده حدس زد، می‌توان گفت که این خودرو می‌تواند تیپ کوپه باشد که بین دو خودروی شاسی‌بلند کودیاک و واگنی سوپرب قرار می‌گیرد. برنارد مایر اعلام کرد که کمپانی اشکودا ابتدا خودروی پلاگین هیبریدی سوپرب را در سال ۲۰۱۹ میلادی و بعد از سال ۲۰۲۰ خودروهای تمام برقی خود را روانه بازار جهانی خواهد کرد. این قدم اولیه باعث ورود کمپانی اشکودا به عصر و فناوری خودروهای سبز می‌شود که موقعیت‌های فراوانی را بیش از پیش برای اشکودا فراهم می‌کند.skoda-visions-concept

اشکودا برای ساخت خودروی تمام برقی خود با کارخانه‌های فولکس‌واگن، آئودی همکاری خواهد کرد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که اشکودا دوباره کانسپت Vision S شاسی‌بلند را در نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۱۷ به نمایش درخواهد آورد ولی هنوز خبری رسمی برای تاییدیه این خبر به بیرون درز پیدا نکرده است. با توجه به این که  احتمال ورود خودروهای اشکودا به بازار کشورمان وجود دارد، باید بگوییم که پتانسیل ورود این خودروی بشاسی‌بلند رقی به کشور ما هم وجود خواهد داشت. بنابراین برای خبرهای بیشتر از محصولات اشکودا همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا