Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

خودرو الکتریکی اعجاب‌انگیز لامبورگینی ساخته خواهد شد

لامبورگینی با عرضه شاسی‌بلند اوروس، توانست جایگاه خود را در بازار رقابتی محکم کند. عرضه این مدل باعث شد تا لامبورگینی در بازار SUV‌‌ها نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و به سیطره پادشاهی خود بی‌افزاید. اکنون این کمپانی ایتالیایی، تصمیم گرفته بازی خود را در یک بخش دیگر ادامه دهد و این‌بار بازار خودروهای لوکس پاک را هدف گرفته است. این تصمیم در راستای سیاست‌های فولکس‌واگن برای اختصاص ۳۰ درصد از تولیدات خود به خودروهای الکتریکی تا سال ۲۰۲۵، گرفته شده است.

Lamborghini-Asterion-0

فولکس‌واگن، تمام تلاش خود را بکارگرفته تا از کابوس رسوایی این شرکت که با ارائه اطلاعات غلط و تقلب در آزمایشات حاصل شده بود، رهایی یابد. مدیر عامل شرکت لامبورگینی در طول برگزاری نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷، مهر تاییدی بر اخبار منتشر شده مبنی بر تولید خودروی الکتریکی این کمپانی کوبید و این اخبار را تایید نمود. وی افزود، تولید خودروی الکتریکی، یک هدف بزرگ برای شرکت ماست اما رسیدن به این هدف در مدت زمان کوتاهی، میسر نخواهد بود و نباید انتظار داشت تا قبل از سال ۲۰۲۵، لامبورگینی، خودروی خود را معرفی کند.

Lamborghini-Asterion-2

لامبورگینی احتمالا یک ابر اتومبیل هیبریدی را با همان سبک مانند خودروهای لافراری، پورشه 918 اسپایدر، و مک لارن P1 معرفی خواهد کرد. پیشرانه ۵.۲ لیتری ۱۰ سیلندر با ۳ موتور الکتریکی که توانایی تولید بیش از ۸۹۸ اسب بخار قدرت را دارد، گزینه احتمالی لامبورگینی خواهد بود که در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۴ معرفی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.