مکمل بنزین
گوناگونخبر

اطلاعاتی تازه از شاسی‌بلند جدید هیوندای کونا!

هیوندای به تازگی تصویری از شاسی‌بلند جدید خود با نام کونا منتشر کرده است، که خبر از رونمایی و عرضه قریب الوقوع آن دارد. شاسی‌بلند جدید هیوندای در سگمنت B قرار دارد و نام آن برگرفته از منطقه کونا در جزیره بزرگ هاوایی است. هیوندای امیدوار است که با عرضه کونا تا سال 2021 به یک خودروساز پیشرو در آسیا و اروپا تبدیل شده و به نقش آفرینی خود با کمک محصولاتی مانند سانتافه و توسان ادامه دهد.

Hyundai-Kona-teaser--

جزئیات کمی درباره کونا منتشر شده؛ اما هیوندای در بیانه‌ای درباره کونا گفته است: « کونا با تمرکز بر روی افزایش دینامیک رانندگی ساخته شده و هیوندای استاندارهای جدیدی برای شاسی‌بلند جدید خود در نظر گرفته است. کونا در کلاس خود بهترین فضای داخلی را ارائه می‌دهد و ویژگی‌های نوآورانه آن مسیر برند هیوندای را برای تولید شاسی‌بلندهای جدید مشخص می‌کند.»

همان طور که در تصویر منتشر شده کونا می‌بینید؛ کاملا مشخص است که ما با یک خودروی متفاوت روبرو هستیم. چراغ‌های جلو برخلاف تمام شاسی‌بلندهای هیوندای، طرحی افقی و بلند و باریک دارد.

هیوندای کونا برای رقابت با محصولاتی مانند نیسان جوک، رنو کپچر و اوپل موکا ایکس عرضه می‌شود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا