مکمل بنزین
شرایط فروش

طرح‌های فروش خانواده هیوندای کرمان موتور برای نیمه دوم فروردین ماه ۹۶ آغاز شد!

نیمه دوم فروردین ماه شرکت کرمان موتور طرح‌های فروش برای ۷ خودرو از جمله هیوندای i20، هیوندای i10، لیفان ۸۲۰، جک S5  اتومات، جک S5 دنده‌ای، جک J5 اتومات و لیفان X50 اتومات را معرفی کرد.

زمان ثبت نام و خریداری برای خودروهای مذکور از تاریخ ۱۶ فروردین ماه شروع شده و تا آخر ماه جاری ادامه دارد. خانواده هیوندای تنها پیش فروش شده‌اند. کرمان موتور قیمت مصوب هیوندای i20 و هیوندای i10 را به ترتیب ۸۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان و ۷۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان اعلام کرده است. هیوندای i20 دارای موتور ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری، جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک با تجهیزات جانبی است. متقاضیان این خودرو در پیش پرداخت اول ۴۵ میلیون تومان می‌پردازند و در مرحله دوم همزمان با صدور دعوتنامه باقیمانده وجه خودرو را پرداخت خواهند کرد. مدل تمام خودروها ارائه شده ۹۶ است و سود مشارکت و انصراف سالیانه این خودرو به ترتیب ۲۰ و ۱۴ درصد خواهد بود؛ در صورت هر گونه تاخیر در زمان تحویل خودرو ۲.۵ درصد ماهیانه سود پرداخت خواهد شد. کرمان موتور این خودرو را تیر ماه ۹۶ به مشتریان تحویل خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

از سوی دیگر متقاضیان خرید خودروی هیوندای i10 در این طرح دو گزینه برای پیش خرید این خودرو دارند. متقاضیان در گزینه اول هم‌زمان با ثبت نام، ۲۵ میلیون تومان پرداخت می‌کنند و در مرحله دوم با صدور دعوتنامه، باقی مانده پرداختی را می‌پردازند.

به علاوه خریداران می‌توانند ۱.۵ میلیون تومان تخفیف با این شرایط فروش دریافت کنند. سود مشارکت و انصراف سالیانه به ترتیب ۲۳ و ۱۴ درصد خواهد بود و در صورت تاخیر تحویل خودرو، ۲.۵ درصد ماهیانه سود پرداخت خواهد شد. زمان تحویل i10 خرداد ۹۶ است.

گزینه دوم پیش روی متقاضیان طرح ۵۰ الی ۵۰ است که در مرحله اول متقاضی ۳۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کند و در مرحله دوم پرداخت به صورت اقساط ۱۲ ماهه تقسیم‌بندی می‌شود که روی هم رفته خریدار ۲۹ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان قسط باید پرداخت نماید (تحویل در مهر ۹۶). وضعیت سند خود در رهن خواهد ماند تا تمام اقساط پرداخت شوند. به علاوه باید ذکر کرد که خودروها در این طرح فروش بدون بیمه بدنه واگذار نمی‌شوند و خریدار در هنگام صدور دعوتنامه باید این هزینه را نیز پرداخت کند. متقاضیان محترم برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت کرمان خودرو یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا