مکمل بنزین
شرایط فروش

بهمن موتور فروش نقدی بسترن B50F را شروع کرد!

گروه بهمن موتور فروش نقدی خودروی سواری فاو آسا B50F را آغاز کرده است. این خودرو به مبلغ ۷۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد و خریداران می‌توانند بعد از ۲۰ روز خودرویشان را تحویل بگیرند، یکی از دلایل افزایش قیمت این خودرو را کمپانی بهمن موتور مربوط به بیمه شخص ثالث دانسته است.92076_besturn-b50-2014-004

این خودروی سدان محصول گروه فاو کشور چین است که در بازار فاو بسترن B50 نیز از همین گروه به بازار ایران وارد شده است. خودروی فاو آسا B50F مجهز به موتور ۴ سیلندر با ۱۷۹۸ سی‌سی گنجایش است و در اتصال به جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته می‌تواند حدود ۱۴۲ اسب بخار قدرت تولید کند و ۱۷۲ نیوتن متر حداکثر گشتاور داشته باشد. حداکثر سرعتی که می‌توانید در رانندگی با این خودرو تجربه کنید ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است. از لحاظ ایمنی ترمزهای دیسکی برای جلو و عقب و ABS و EBD به علاوه ۴ کیسه هوا برای سرنشیان جلو در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگیهای این خودرو مخزن سوخت بنزینی ۵۸ لیتری با استاندارد آلایندگی یورو ۴ است و ابعادی به طول ۴۶۱۵، عرض ۱۷۸۵ و ارتفاع ۱۴۳۵ میلی‌متر دارد. متقاضیان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور و یا وب‌سایت بهمن موتور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا