مکمل بنزین
خبر

بایدو با یک کراس‌اوور فوق‌العاده به شانگهایی آمد!

همیشه محصولان بایدو از لحاظ تکنولوژی و امکانات شرایط عالی داشتند ولی طراحی آنها چندان جالب نبوده است. اما این‌بار این شرکت معتبر چینی شرایط را تغییر داده. سال گذشته بایدو، وولفگانگ ایگر را به‌عنوان مدیر بخش طراحی خود انتخاب کرد و اکنون شاسی‌بلند Dynasty به‌عنوان اولین خودرو در زمان ریاست ایگر، معرفی کرده است.

byd-dynasty-2

در مراسم معرفی این کانسپت ایگر بر روی صحنه ظاهر شد. وی به‌عنوان یک فرد مهم در زمینه طراحی در شرکت‌های سئات و آلفارومئو فعالیت نموده و مدیریت تیم طراحی آئودی را نیز بر عهده داشته است. کانسپت آلفا رومئو Nuvola و آلفا رومئو 8C در زمان حضور وی در این شرکت طراحی شده و اکنون ایگر در چین است و برای بایدو، خودرو طراحی می‌کند.

Dynasty طراحی بسیار خوبی نسبت به سایر محصولات بایدو دارد، اما در بخش ستون C-D کمی بیش از حد کوچک بنظر می‌رسد. BYD از انتشار هرگونه مشخصات جزئی این محصول خودداری نموده اما به احتمال زیاد در بخش پیشرانه، یک موتور 1.5 توربو، 1.5 توربو هیبریدی و 2.0 لیتری توربو بکار گرفته شوند. درون کابین این خودرو اگرچه درب آن بر روی بازدیدکنندگان بسته بوده، اما تعداد زیاد نمایشگرهای سرگرمی و کاربردی را می‌توان مشاهده کرد و طراحی کابین نیز جذاب است.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا