مکمل بنزین
گوناگونخبر

سدان جدید سیتروئن C4 در چین معرفی شد!

citroen-c4-sedan-hero

سدان جدید سیتروئن C4 در چین توسط سازنده فرانسوی آن و شریک محلی یعنی دانگ فنگ نشان داده شد.

سیتروئن در نمایشگاهی در چین، گفته سدان جدید C4 که براساس نسل قبلی خودروی هاچ‌بک C4 طراحی شده است، با مدل C-Quatre جایگزین خواهد شد. این سدان جدید با یک موتور 47 کیلووات توربوشارژ سه‌سیلندر 1.3 لیتری ارائه می‌شود. قدرت موتور آن، 130 اسب‌بخار بوده و با جعبه‌دنده شش سرعته دستی و یا اتوماتیک در دسترس قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های این مدل عبارتند از یک نمایشگر لمسی، سیستم Keyless entry، دکمه Start و سیستم‌ تشخیص اتوماتیک نقاط کور دید راننده (BLIS).

قرار است در چین، این خودرو بین دو مدل C-Elysee و C4L قرار بگیرد. در مقایسه با C4L ویژگی‌هایی را نظیر پنجره‌های اضافی در دو درب عقبی و نیم‌تنه مجددا طراحی‌شده در خود جای داده است.

به‌طور کلی‌ سیتروئن سی4 جدید، 70 میلی‌متر نسبت به به سی4ال کوتاه‌تر است؛ از نظر طولی، سدان جدید سیتروئن سی4، 4.55 متر طول دارد. این رقم برای سی 4 ال، 4.62 متر است. این مدل، در نمایشگاه ماشین Chengdu به‌نمایش درآمده است و در پایان سال جاری، در چین به‌فروش خواهد رسید. به‌گفته‌ سیتروئن، سدان جدید سیتروئن C4 «به‌طور ویژه، برای بازار چین طراحی شده است.»

بنابراین، مانند برخی مدل‌های دیگر که سیتروئن برای بازار چین معرفی کرد از جمله C3-WR و  DS 6WR، ممکن است این مدل در انحصار بازار چین باقی بماند. اگرچه ممکن است با گذشت زمان، این مدل برای بازارهای دیگر مانند آمریکای جنوبی، تولید و ارایه شود. سیتروئن امیدوار است که سدان جدید C4 پا در جای پای SUV کوچک C3-XR بگذارد. تعداد 300 هزار از این مدل، از زمانی‌که در دسامبر 2014 معرفی شده، به‌فروش رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا