مکمل بنزین
شرایط فروش

کرمان موتور فروش ویژه عید تا عید محصولاتش را آغاز کرد!

گروه صنعتی کرمان موتور به مناسبت اعیاد ماه رجب و شعبان چهار خودروی خود شامل هیوندای i10، لیفان X60، جک S5 اتومات و جک S5 دستی را در طرح فروش ویژه عید تا عید قرار داده است. این طرح از پنجم اردیبهشت ماه شروع شده و تا ۲۲ ماه جاری ادامه دارد.

از خانواده هیوندای خودروی کوچک هاچ‌بک i10 مدل جدید در این طرح قرار گرفته است. این خودرو مجهز به موتور KAPPA چهار سیلندر، ۱۶ سوپاپ با حجم مخزن ۴۰ لیتر و جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک به فروش می‌رسد و متقاضیان در زمان تکمیل وجه می‌توانند رنگ خودرویشان را انتخاب کنند. قیمت مصوب هیوندای i10 معادل ۷۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. روبروی مشتریان سه گزینه (۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماه) برای فروش اقساطی وجود دارد. در زمان ثبت نام مشتریان باید ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کنند و پرداخت‌های آتی با توجه به تعداد اقساط دسته‌بندی شده است. زمان تحویل خودرو یک ماه بعد از ثبت نام خواهد بود. به علاوه برای تمام خودروهای اقساطی سند خودرو تا پایان اقساط در رهن باقی خواهد ماند و تنها با تسویه کامل سند خودرو آزاد خواهد گردید.

بیشتر بخوانید:

از خانواده لیفان مدل X60 اتوماتیک  با قیمت ۶۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به مشتریان عرضه خواهد شد. متقاضیان می‌توانند این خودروی شاسی‌بلند را به صورت نقدی و یا اقساطی خریداری نمایند. زمان تحویل هر دو گزینه یک ماه بعد از تاریخ ثبت نام خواهد بود. در طرح فروش اقساطی مشتریان سه گزینه پیش رو دارند می‌توانند در زمان ثبت نام ۲۲ میلیون تومان یا ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و یا ۲۷ میلیون تومان پرداخت کنند و مابقی وجه را طی اقساط ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماهه بپردازند.

از خانواده جک، کرمان موتور خودروی شاسی‌بلند S5 در دو نسخه اتوماتیک و دستی عرضه شده‌ است که به ترتیب نسخه اتوماتیک معادل ۹۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و نسخه دستی معادل ۸۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان به فروش خواهند رسید. برای نسخه دستی مشتریان می‌توانند این خودرو را به صورت نقدی خریداری کنند ولی برای نسخه اتوماتیک تنها فروش اقساطی در دسترس است. تحویل هر دو خودرو یک ماه بعد از ثبت نام خواهد بود. در نسخه اتوماتیک متقاضیان سه گزینه برای پیش‌پرداخت معادل ۴۰ میلیون، ۴۵ میلیون و ۵۰ میلیونی را پیش رو دارند و مابقی وجه را می‌توانند طی ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماهه پرداخت کنند. برای فروش اقساطی نسخه دستی مشتریان سه گزینه نیز پیش رو دارند که در زمان ثبت نام می‌توانند یکی از سه پرداخت ۲۹ میلیون، ۳۵ میلیون یا ۴۱ میلیون تومان را انتخاب کنند و مابقی وجه طی ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماهه تکمیل نمایند. متقاضیان این طرح ویژه فروش جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت کرمان موتور یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا