مکمل بنزین
خبر

کمپانی نام آشنا چانگان از CS55 پرده برداشت

چانگان با شاسی‌بلند جدید خود با نام CS55 به نمایشگاه شانگهای آمده که احتمالا این خودرو بهترین شاسی‌بلند چانگان تا‌کنون باشد. اما با این حال سایز کوچک چرخ‌ها و فضای خالی اطراف لاستیک، کمی مایوس کننده است.

changan-cs55-sh-2

از لحاظ ظاهری می‌توان روح خودروهای رنج‌روور را در CS55 دید. این خودرو با قیمت ۹۰ الی ۱۱۰ هزار یوان در نیمه دوم سال جاری در مارکت‌های فروش خودرو، در چین عرضه خواهد شد. قدرت CS55 از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با 156 اسب‌بخار قدرت تامین می‌شود. گیربکس‌های شش سرعته دستی و اتومات نیز انتقال قدرت این خودرو را برعهده دارند.

changan-cs55-sh-4

فضای داخلی CS55 از طراحی متداولی بهره می‌برد که خطوط قرمز رنگ روی داشبورد و صندلی‌ها، بسیار در زیبایی آن تاثیرگذار بوده‌اند. در وسط داشبورد یک صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی قرار داده شده و غربیلک فرمان نیز طراحی قدیمی دارد. از لحاظ فضای بوت و قرار گیری سرنشینان عقب، CS55 بسیار راحت است. باتوجه به همکاری سایپا و چانگان می‌توان انتظار عرضه این خودرو در ایران را داشت. فقط امیدواریم در صورت عرضه، قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و تجهیزات کامل را سایپا فراموش نکند.

changan-cs55-sh-3

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا