مکمل بنزین
خبر

بازدید رئیس فیس‌بوک از خط تولید فورد F-150 در دیترویت!

مارک زاکربرگ به عنوان مدیرکل شبکه اجتماعی فیس‌بوک، سفر خود را از میشگان آمریکا برای بازدید از چندین ایالت آمریکا آغاز کرده است. سفر او به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که او در دیترویت توقف کرده و به کارخانه مونتاژ فورد رفته است. او از این فرصت استفاده کرده و از نزدیک با روند تولید فورد F-150 و افراد شاغل در کارخانه فورد آشنا شده است.

mark-zuckerberg-visits-ford

شاید به نظر شما خطوط تولید و مونتاژ خودروها جای مناسبی برای بازدید نباشد؛ اما مارک زاکربرگ با علاقه فراوانی به زادگاه فورد F-150  رفت. او اتست‌های ایمنی F-150 را انجام داده و حتی چند قطعه از F-150  را مونتاژ کرد! اینها بخشی از کارهایی بود که زاکربرگ در خط تولید فورد F-150 انجام داد و شاید مهم‌ترین اقدام او در کارخانه فورد؛ امضاء و نسب برچسب بازرسی یکی از خودروهای فورد F-150 بود، که به احتمال زیاد تا هفته آینده در یکی از نمایندگی‌های فورد به فروش خواهد رسید.

mark-zuckerberg-visits-ford2

mark-zuckerberg-visits-ford3

زاکربرگ در فیس‌بوک درباره بازدید خود از خطوط مونتاژ گفته است: «کار در خطوط مونتاژ به لحاظ فیزیکی برای انسان بسیار سخت بوده و مردم اغلب این کار را خسته کننده می‌دانند. در آنجا به من گفتند که باید کفش بسیار مناسبی بپوشم؛ زیرا کار در خط مونتاژ به مانند راه رفتن برروی تردمیل به مدت 10 ساعت می‌باشد.»

mark-zuckerberg-visits-ford5

عمل زاکربرگ را می‌توان یک خلاقیت در فیس‌بوک دانست؛ زیرا مدیرعامل این شبکه اجتماعی بزرگ با این رفتار کاربران فیس‌بوک را به خروج از انزوا و برداشتن گام‌های بیشتری برای دیدن دنیای خارج تشویق می‌کند. سال 2017 سال چالش برانگیز زاکربرگ خواهد بود و او در این سال به 50 ایالت آمریکا سفر خواهد کرد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا