مکمل بنزین
گوناگونخبر

فیس‌لیفت هیوندای میسترا وارد بازار خودروهای چینی شد!

به تازگی فیس‌لیفت خودروی سدان هیوندای میسترا وارد بازار چین شد. این خودرو برای اولین بار سال ۲۰۱۳ میلادی به این بازار معرفی شد و تنها در کشور چین با تیپ کامپکت پریمیوم سدان همانند الانترا و سوناتا وارد شده است. البته این خودرو از لحاظ سایز و بزرگی بین دو خودروی مذکور است. خط تولید این خودرو هیوندای با همکاری صنایع خودروسازی پکن و هیوندای ساخته می‌شود.

hyundai-mistra-2a

فیس‌لیفت جدید هیوندای میسترا سپرها، چراغ‌ها و توریهای جدید دارد و طراحی داخل کابین آن به روزرسانی شده است. صفحه نمایش اطلاعات روبروی راننده هنوز مانند مدل‌های گذشته، اطلاعاتی مانند سرعت، آمپر باتری و سوخت را با عقربه‌ها نشان می‌دهند و هنوز نسخه دیجیتالی صفحه نمایش برای فیس‌لیفت این خودرو در نظر گرفته نشده است که یکی از ضعف‌های بزرگ این خودرو محسوب می‌شود. در بازار خودروهای چینی، برای بالا بردن کیفیت اتومبیل، خودروسازان سعی می‌کنند از نمایشگرهای دیجیتالی در داخل کابین استفاده کنند. در وسط داشبورد، یک صفحه نمایش ۸ اینچی برای سیستم سرگرمی تعبیه شده است که می‌تواند اپلیکیشن‌های Apple CarPlay و Baidu CarLife را پشتیبانی کند.

hyundai-mistra-3

از دیگر تجهیزات اضافی فیس‌لیفت هیوندای میسترا دوربین برای پارک دوبل و دنده عقب رفتن است. به علاوه در داخل خودرو سیستم تهویه و تمیز کننده هوا برای روزهای آلوده نصب گردیده به دلیل اینکه این روزها هوای بسیاری از شهرهای چین آلوده است. اگر به عقب خودرو نگاهی بیندازیم متوجه چراغ‌ها و سپر جدید می‌شویم، همچنین اگزوز خودرو خیلی ظریف در سمت راست زیر صندوق عقب تعبیه شده است.

hyundai-mistra-4

اما اگر از روبرو به جلوی خودرو نگاه کنیم متوجه توری جدید می‌شویم که به صورت موازی و افقی طراحی شده که نسبت به سلایق محافظه کارانه چینی‌ها طراحی شده است. بسیاری از خودروهای هیوندای در بازار چین تنها به دلیل داشتن قیمت منصفانه و ارزان طرفدار دارند، اما از لحاظ ظاهری مدل‌های هیوندای زیاد باب میل چشم بادامی‌ها نیست. نظر شما درباره خودروهای هیوندای چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا