مکمل بنزین
رپورتاژ

در چالش اصلاح فیلیپس شرکت کنید و مسافر هلند شوید!

یکی از لوازم مورد نیاز برای هر مردی، بدون شک یک ریش تراش خوب و با کیفیت است! دستگاهی که بتواند علاوه بر کارایی بالا، اصلاحی راحت و بدون دغدغه را برای وی فراهم بیاورد.

در این بین ریش تراش‌های سری ۷۰۰۰ فیلیپس یکی از برترین‌ها هستند که علاوه بر کارایی فوق‌العاده، مخصوص پوست‌های حساس طراحی شده تا نیاز آقایان برای یک اصلاح عالی را برطرف کنند.

حال شرکت فیلیپس قصد دارد تا شما را به یک چالش جالب با جوایزی جذاب دعوت کند که بی‌تردید مورد استقبال‌تان قرار خواهد گرفت. رقابتی که تنها نیاز به یک گوشی (یا دوربین) جهت عکاسی، دستگاه ریش تراش و صفحه اینستاگرام شما دارد!

چگونه در این رقابت شرکت کنیم؟

در این مسابقه اینستاگرامی، تنها کافی است که از اصلاح خود عکس بگیرید و با هشتگ « چالش‌_اصلاح » در پیج اینستاگرام‌تان منتشر کنید، البته توجه داشته باشید که اصلاح شما بایستی همراه با یک چالش و به نوعی خلاقانه باشد تا شانس برنده شدن را به‌دست بیاورید.

برنده چگونه انتخاب می‌شود؟

پس از آنکه عکس خودتان را با #چالش‌_اصلاح به اشتراک گذاشتید، حال نوبت به بخش داوری می‌رسد تا ببینیم چه کسانی برنده می‌شوند. کار داوری برای انتخاب عکس‌های برتر، به عهده ۱۰ شخصیت مشهور یا به‌اصطلاح اینفلونسر گذاشته شده است تا بسته به خلاقیت و کیفیت تصویر گرفته شده، برندگان مشخص شوند.

جوایز چه هستند؟

به‌طور حتم با شنیدن جوایز این مسابقه اینستاگرامی به وجد خواهید آمد و هرچه سریع‌تر به دنبال ماشین ریش تراش خودتان جهت ثبت یک عکس خلاقانه می‌گردید! در این چالش جذاب، سه نفری که بهترین عکس را از نظر اینفلونسرها انداخته باشند، برنده جایزه سفر به کشور زیبای هلند خواهند شد.

تا چه زمانی فرصت شرکت در مسابقه را داریم؟

از روز ۱۱ اردیبهشت ماه تا پایان ۱۰ خرداد، شما می‌توانید که تصاویر خودتان را با هشتگ چالش‌_اصلاح به اشتراک گذاشته و شانس برنده شدن را کسب کنید. در طی این بازه زمانی، بایستی تنها یک عکس را با این هشتگ منتشر کنید و توجه داشته باشید که صفحه اینستاگرام‌تان نباید در حالت Private باشد.

برندگان چه زمانی معرفی می‌شوند؟

پس از آنکه مسابقه در ۱۰ خرداد ماه به پایان رسید، حال نوبت داوران است تا از میان تصاویر منتشر شده در اینستاگرام، ۳ نفر برتر را انتخاب کنند. اسامی افراد برنده نیز تا ۲۰ خرداد ماه در بلاگ فیلیپس و همچنین صفحه اینستاگرام ما philimen.ir منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا