مکمل بنزین
گوناگونخبر

هارلی دیویدسون موتورسیکلت‌های برقی می‌سازد!

کارخانه معروف موتورسیکلت سازی آمریکا «هارلی دیویدسون» قصد دارد در دهه ۲۰۲۰ میلادی حدود ۱۰۰ مدل جدید را به بازار جهانی معرفی کند که از میان مدل‌های جدید چندین مدل هم موتورسیکلت‌های برقی خواهند بود. البته هنوز اطلاعات دقیق‌تری درباره مدل‌های جدید به بیرون درز پیدا نکرده است. با این وجود پروژه تعریف شده این کارخانه با نام LiveWire چندین سال پیش با استقبال خوبی روبرو شد و در حال حاضر بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی مدل‌های جدید موتورسیکلت‌های برقی را از این کارخانه دارند.

2014-483053-harley-davidson-project-livewire1

بنا به گزارش خبرگزاری Drive، رئیس ارشد هارلی دیویدسون در موزه موتورسیکلت‌های این کارخانه در میلوواکی آمریکا در جشن ۱۰۰ سالگی‌اش این برند،‌ وجود پروژه موتورسیکلت‌های برقی را تایید کرد و گفت:

ما چندین سال پیش پروتوتایپی از موتورسیکلت‌ برقی هارلی دیویدسون را معرفی کردیم و هنوز هم روی این پروژه مشغول به کار هستیم. اما هنوز نمی‌توانیم به قاطعیت زمان ورود مدل‌های جدید برقی را اعلام کنیم ولی در همین جا تایید می‌کنیم پروسه کاریی به خوبی پیش‌ می‌رود و در آینده موتورسیکلت‌های برقی را معرفی خواهیم کرد.

2014-483055-harley-davidson-project-livewire1

لازم به ذکر است که بگوییم هارلی دیویدسون علاقه زیادی برای ورود به دنیای سیستم رانندگی موتورسیکلت‌های خودران ندارد ولی با توجه به تقاضای بازار و پیشرفت چشمگیر فناوری خودران در صنعت خودروسازی، احتمال تغییر رویکرد این کارخانه آمریکایی نیز وجود خواهد داشت. نظر شما درباره موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون چیست؟

2014-483069-harley-davidson-project-livewire1

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا