مکمل بنزین
گوناگونخبر

تیپ سدان کوپه چانگان Raeton CC در چین رویت شد!

به تازگی خودروی جدید چانگان Raeton CC وارد بازار خودروهای چینی شده است که ترکیبی از دو تیپ سدان و کوپه را با هم دارد. اگر نگاهی گذرا به این خودرو بیندازیم در وهله اول متوجه طرح زیبای سپر جلو می‌شویم که با سپر عقب که بسیار ساده است در تضاد هم قرار گرفته‌اند. البته اسم این خودرو مقداری غلط‌ انداز است چرا که خودروی دیگری با نام چانگان Raeton از تیپ سدان نیز در این بازار وجود دارد ولی این خودروی جدید پلتفرمی کوچکتر از مدل مذکور دارد و پیشرانه آن متفاوت از تیپ سدان است. از سوی دیگر این خودرو با کانسپت Raeton CC سال ۲۰۱۵ میلادی چانگان فرق دارد.

changan-raeton-cc-1a

این خودرو ابعادی به طول ۴۷۲۰، عرض ۱۸۲۵، ارتفاع ۱۴۶۵ و فاصله بین محورها ۲۷۷۰ میلی‌متر دارد. به علاوه چانگان Raeton CC مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با ۱۵۶ اسب بخار قدرت، متصل به جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک یا دستی است. این خودرو در بازار چین مابین ۱۳۷۰۰ الی ۱۷۴۰۰ دلار قیمت دارد.

changan-raeton-cc-2

بسیاری از کارشناسان چینی قیمت این خودرو را با مشخصات فنی این خودرو منصفانه دانسته‌اند و از سوی دیگر نامگذاری و طراحی این خودرو را نیز گیج کننده توصیف کرده‌اند و پیش‌بینی کرده‌اند که احتمال فروش این خودرو در بازار چین پایین باشد. نظر شما درباره خودروهای ساخت چانگان در بازار ایران چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا