مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویری واضح از نسخه 2018 کادیلاک XTS

به نظر می‌رسد که کمپانی کادیلاک مدل 2018 سدان XTS را آماده تولید کرده است. تصاویر جاسوسی منتشر شده از سدان XTS که در جاده‌های میشیگان گرفته شده بود؛ خبر از بروزرسانی سدان XTS می‌داد  و حالا تصاویری کاملا واضح از XTS جدید منتشر شده است.

تصاویر واضح نسخه 2018 سدان XTS توسط Autohome چین انتشار یافته و به خوبی می‌توان جزئیات تغییرات ظاهری آن را دید. XTS  جدید نسبت به مدل پیشین خود تغییرات چشمگیری نداشته و بسیاری از خطوط بدنه آن نسبت به مدل پیشین، یکسان و دست نخورده هستند؛ اما باید قبول کرد که چهره XTS  کمی به مدل CT6 نزدیکتر شده است.

cadillac-xts-leaked

نمای روبرویی کادیلاک XTS به شکل قابل توجهی بروزرسانی شده است. در این بخش شاهد استفاده از یک جلو پنجره جدید و یک جفت چراغ جلوی زاویه‌دار و مدرن هستیم! در انتها نسخه 2018 سدان XTS نیز از الگویی مشابه با نمای روبرویی استفاده شده و چراغ‌ها و سپر عقب به پایین کشده شده‌اند.

فضای داخلی مدل 2018 کادیلاک XTS نیز با تغییراتی همراه بوده است. در این قسمت نسخه جدید سیستم CUE کادیلاک به همراه ویژگی‌های جدیدی در اختیار سرنشینان قرار گرفته است. متاسفانه تصاویری از محیط داخلی XTS جدید منتشر نشده و ما باید تا روز رونمایی رسمی از XTS جدید صبر کنیم.

cadillac-xts-leaked-1

برای ساخت نسخه 2018 کادیلاک XTS از آخرین نسخه پلتفرم E2XX کمپانی جنرال‌موتورز استفاده شده است؛ که نسخه دوم و اصلاح شده پلتفرم Epsilon بوده و می‌توان یک گیربکس نه سرعته اتوماتیک را برروی آن سوار کرد! این پلتفرم با یک پیشرانه قدرتمند V6 و 3.6 لیتری عرضه شده است. پلتفرم مذکور در حالت استاندارد قدرت پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند؛ اما قطعا گزینه چهار چرخ متحرک یا  4WD نیز در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

تاکنون زمان دقیق رونمایی رسمی از XTS جدید اعلام نشده؛ اما انتظار می‌رود که تا یکسال دیگر این اتفاق بی‌افتد و  ما خیلی زود شاهد عرضه آن در بازارهای جهانی باشیم.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا