مکمل بنزین
شرایط فروش

فروش نقدی و اقساطی رنو سیمبل آغاز شد!

به مناسبت اعیاد ماه‌های رجب و شعبان، شرکت نگین خودرو بخشنامه فروش نقدی و اقساطی رنو سیمبل را اعلام کرد. این شرکت پیشنهاد ویژه خود را به همراه تخفیف برای این خودرو قرار داده است.

در شرایط فروش نقدی قیمت خودرو رنو سیمبل مدل ۲۰۱۶ به تعداد محدود معادل ۷۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است. در این پیشنهاد ویژه ۴ میلیون تومان تخفیف نقدی در نظر گرفته شده است. متقاضیان در شرایط فروش نقدی دو گزینه پیش روی دارند. می‌توانند با پرداخت یکجا برابر ۷۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رنو سیمبل خود را ۱۵ روز بعد از ثبت نام دریافت کنند. در گزینه دوم می‌توانند با همزمان با ثبت نام ۴۲ میلیون تومان و در پرداخت دوم برای تحویل ۳۰ روزه خودرو مابقی مبلغ را چک ۲۵ روزه یا برای تحویل ۶۰ روزه خودرو، مابقی وجه را چک ۵۰ روزه بنویسند.

بیشتر بخوانید:

خودروی رنو سیمبل مدل ۲۰۱۶ در این شرایط ویژه مجهز به جعبه دنده اتوماتیک و پیشرانه ۱۶۰۰ سی‌سی‌ PE Exclusive، به علاوه مانیتور و نویگیشن خواهد بود.

متقاضیان خرید رنو سیمبل مدل ۲۰۱۶ با شرایط فروش اقساطی می‌توانند در زمان ثبت نام با تنها یک یا دو پیش‌ پرداخت داشته باشند و مابقی وجه خودرو را با وام ۵۰ میلیون تومانی در ۱۲ ماه بدون کارمزد یا ۲۴ ماه با ۱۴ درصد سود پرداخت کنند. اگر در زمان پرداخت متقاضیان ۲۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پرداخت کنند، می‌توانند خودرویشان را ۱۵ روزه دریافت کنند. از سوی دیگر متقاضیان می‌توانند در پیش پرداخت اول ۱۷ میلیون پرداخت می‌کنند و در پرداخت دوم ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پرداخت خواهند کرد؛ خودروی این دسته از متقاضیان ۳۰ روز بعد از زمان ثبت نام تحویلشان داده خواهد شد. متقاضیان خرید این خودرو جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت نگین خودرو یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا