Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

با بهترین خودرو‌های یدک کش دنیا آشنا شوید

همان طور که می‌دانید هر خودرویی کاربرد خاص خود را دارد که در این بین برای مثال می‌توانیم به امکان یدک کشی اشاره کنیم. حال اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که از خودروی خود به عنوان یدک کش (برای حمل قایق، کابین و…) استفاده می‌کنید، اکنون در این مقاله تصمیم داریم تا بهترین خودرو‌ها برای این کار را معرفی کنیم.

1- پورشه Panamera

Porsche-Panamera-in-motion

شاید مشتریان در اولین رویکرد به هیچ وجه به پورشه پانامرا به عنوان یک یدک کش نگاه نکنند و البته این موضوع نیز از قیمت بسیار بالای آن نشات می‌گیرد که حدود 79 هزار دلار قیمت دارد. اما باید توجه داشته باشید که این خودرو می‌تواند یدکی با وزن 4850 پوند را بکشد که با این اوصاف یکی از بهترین خودرو‌های یدک کش جهان به حساب می‌آید که حتی کلاس آن نیز وانت یا SUV (شاسی بلند) نیست. این خودروی لوکس می‌تواند 430 اسب بخار تولید کند که شتاب یک تا صد کیلومتر آن نیز 4.0 ثانیه است (البته بدون یدک).

2- بی‌ام‌و سری 5 Gran Turismo

bmw-550i-gran-turismo-4

سری 5 Gran Turismo از کمپانی بی‌ام‌و یکی از محبوب‌ترین مدل‌های BMW است که در زمینه قیمت نیز یکی از خوش قیمت‌هاست و بهایی بسیار پایین‌تر از پورشه پانامرا دارد. در مقابل، این خودرو یکی از بهترین اتوموبیل‌ها برای یدک کشی به حساب می‌آید که قادر است یدکی با وزن 4630 پوند را بکشد. این خودرو، دیفرانسیل عقب است و از یک موتور 3.0 لیتری بهره می‌برد که می‌تواند 300 اسب بخار تولید کند و یک جعبه دنده هشت سرعته نیز آن را یاری می‌کند. البته باید بدین نکته نیز اشاره کرد که سری 5 Gran Turismo یک اتوموبیل با ظرفیت 5 سرنشین است.

3- Lincoln MKT

2010-Lincoln-MKT

باید اعلام کنیم که Lincoln MKT خودرویی بسیار راحت است و ساختاری لوکس دارد که در زمینه یدک کشی نیز عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. این خودرو می‌تواند 4500 پوند یدک را بکشد و از یک موتور 3.7 لیتری بهره می‌برد که 300 اسب بخار تولید می‌کند. این محصول 7 سرنشین را با خود حمل می‌کند و برای کاربرانی هم که نیاز به اسب بخار بیشتری دارند، قابلیت ارتقا به یک موتور توربو V-6 را دارد. برای خرید Lincoln MKT می‌بایست مشتریان حدود 44.135 دلار پرداخت کنند.

4- هیوندای Veracruz

Hyundai-Veracruz-GLS-3-0-CRDi-2010

با وجود اینکه هیوندای Veracruz از سال 2012 تولید نشده است اما همچنان یکی از بهترین اتوموبیل‌های موجود در جاده‌های جهان است که می‌تواند یدکی با وزن 3500 پوند را با خود حمل کند. این اتوموبیل از یک موتور V-6 بهره می‌برد که قادر است 260 اسب بخار تولید کند و تمام مدل‌های این خودرو نیز قابلیت تمام چرخ متحرک را دارند. این محصول برای 7 سرنشین فضا دارد و البته راننده می‌تواند صندلی‌ها را بخواباند تا فضای صندوق بسیار بیشتری را در اختیار داشته باشد.

5- تویوتا Venza

2013-Toyota-Venza

تویوتا Venza یکی از محبوب‌ترین واگن‌ها در جهان است که در زمینه حمل یدک کش نیز عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد و قادر است تا یدکی با وزن 3500 پوند را حمل کند. این محصول از یک موتور V-4 بهره می‌برد که 268 اسب بخار تولید می‌کند و بسیار مناسب برای یدک کشی است. البته قیمت این محصول در حدود 30 هزار دلار است. علاوه بر این کاربران می‌توانند به صورت سفارشی خودرو را از جلو محور بودن به چهار چرخ متحرک تغییر دهند. گفتنی است که این محصول از یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک بهره می‌برد.

6- ولوو XC70

Volvo-XC70

XC70 یک اتوموبیل باکیفیت است که توانسته در بین بهترین اتوموبیل‌های جهان برای حمل یدک کش قرار بگیرد و نهایت قدرت یدک کشی آن نیز 3300 پوند است. این محصول از یک موتور 2.0 لیتری توربو بهره می‌برد که قادر است تا 240 اسب بخار تولید کند. انرژی حرکتی نیز توسط یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک تامین می‌شود. البته XC70 در سایر نسخه‌ها، موتور‌های متفاوتی دارد.

7- ولوو S60

S60-in-HD

ولوو S60 یک خودروی خوش قیمت و سدان اروپایی است که قیمت آن از 30 هزار دلار شروع می‌شود و البته در زمینه یدک کشی نیز یکی از بهترین‌هاست و قادر است یدکی به وزن 3300 پوند را با خود حمل کند. کاربران می‌توانند این خودرو را با یک موتورو 4 سیلندر توربو خریداری کنند تا 240 اسب بخار قدرت تولید کند و البته در این خودرو شاهد برخی موتور‌های دیگر نیز هستیم. نهایت سرعت این اتوموبیل 131 مایل بر ساعت است که سرعت صفر تا صد را نیز در مدت 5.4 ثانیه پر می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.