Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش ویژه خانواده لیفان به مناسبت ماه مبارک رمضان شروع شد!

گروه صنعتی کرمان خودرو به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان شرایط فروش ویژه برای خانواده لیفان را اعلام کرد. در این شرایط فروش دو خودروی شاسی‌بلند X50 و X60 اتومات و سدان لیفان ۸۲۰ به صورت نقدی، پیش فروش و یا اقساطی به فروش خواهند رسید. این شرایط فروش از اول خرداد ماه شروع شده و تا ۲۶ ماه جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

خودروی سدان لیفان ۸۲۰ در این شرایط پیش فروش شده و با قیمت ۹۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. متقاضیان در دو مرحله شامل زمان ثبت نام با پرداخت ۴۰ میلیون تومان و مابقی وجه خودرو را در زمان صدور دعوتنامه پرداخت خواهند کرد. مدل خودرو ۱۳۹۶ است و سود مشارکت و انصراف سالیانه به ترتیب برابر ۲۵ و ۱۴ درصد در نظر گرفته شده است و در صورت تاخیر در زمان تحویل خودرو ماهیانه ۲.۵ درصد به مشتریان پرداخت خواهد شد. این خودروی سدان شهریور ۹۶ به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

شاسی‌بلند لیفان X50 اتومات تنها به صورت اقساطی با قیمت ۵۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. کرمان خودرو سه گزینه مبلغ پرداختی در زمان ثبت نام را پیش روی متقاضیان قرار داده و مابقی وجه در ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماهه می‌توان پرداخت شود. مسلم است که در این روش خرید سند خودرو تا زمان تکمیل مبلغ مشخص شده در رهن باقی خواهد ماند و یک ماه بعد از ثبت نام خودروی شاسی‌بلند لیفان X50 اتومات به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

شاسی‌بلند لیفان X60 اتومات در این شرایط فروش به دو صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رسد و قیمت مصوب آن ۶۸ میلیون ۲۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. زمان تحویل این خودرو در هر دو گزینه یک ماه بعد از زمان ثبت نام خواهد بود. در شرایط اقساطی متقاضیان سه گزینه مبلغ به عنوان پیش پرداخت اول پیش رو دارند و بر اساس هزینه پرداخت شده در مرحله ثبت نام می‌توانند مابقی وجه را در ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماه پرداخت کنند و سند خودرو در این شرایط خرید تا کامل شدن اقساط در رهن باقی خواهد ماند. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط خرید می‌توانند به وب‌سایت کرمان خودرو یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.