مکمل بنزین
خبر

به لطف فوتوشاپ؛ تصاویری واضح از هیوندای کونا 2018

پس از انتشار 12 تیزر تبلیغاتی مختلف توسط هیوندای برای معرفی مدل کونا؛ بالاخره این کمپانی اعلام کرد که کونا در تاریخ 12 ژوئن 2017 رسما رونمایی خواهد شد. بنابراین برای دیدن چهره هیوندای کونا باید کمی صبور بود؛ اما هیوندای تیزرهای جدیدی از خودروی مرموز خود منتشر کرده؛ که به لطف فوت و فن‌های فوتوشاپی می‌توانید به خوبی ظاهر بیرونی هیوندای کونا را ببینید.

2018-hyundai-kona-teaser-modified1

در این تصاویر هیوندای کونا را به رنگ نارنجی روشن و بدون هیچ گونه استتاری  می‌بینید. کونا که برای رقابت با محصولات کمپانی‌هایی مانند نیسان طراحی شده؛ در نمای جلو مجهز به دو چراغ آبشاری شده است. این نوع چراغ‌ها برای اولین بار توسط کمپانی هیوندای در مدل جدید i30 به کار گرفته شده است.

hyundai-kona-teaser

هیوندای کونا همانند سایر کراس‌اوورها طراحی شده و مقدار زیادی پلاستیک و روکش فلزی در اطراف قوس چرخ‌ها و ضربه‌گیرهای آن دیده می‌شود. بیشترین استفاده از پلاستیک و روکش‌های فلزی در هیوندای کونا را در قسمت‌هایی مانند سقف (از جمله اسپویلر عقب) و همچنین آینه‌های جانبی شاهد هستیم. در انتهای هیوندای کونا به تقلید از مدل i20 شاهد استفاده از چراغ‌های خوشه‌ای و بسیار بزرگی هستیم که تا حدودی ظاهر عقب این خودرو را شبیه به هیوندای i20 کرده است.

2018-hyundai-kona-teaser-modified

علاوه بر این، کمپانی هیوندای در کراس‌اوور کونا از یک صفحه نمایش 8 اینچی با روشنایی 10 هزار کاندلا در هر متر مربع استفاده کرده است. ظاهرا خط تولید هیوندای کونا حدود دو هفته دیگر راه‌اندازی شده و در کنار رقبایی از کمپانی کیاموتورز قرار خواهد گرفت. بنابر گزارشات منتشر شده به‌زودی کمپانی هیوندای کراس‌اوور Stonic را که بر اساس سگمنت B طراحی شده و کمی معمولی‌تر از مدل کونا است؛ تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا