مکمل بنزین
مشاوره خریدگوناگونبرگزیده‌ها

7 دلیل برای آنکه میتسوبیشی اوتلندر بخریم!

کمپانی میتسوبیشی در سال 1999 با زیرکی تمام فهمید که مردم جهان در آینده، میل به خرید خودروهای بزرگ و شاسی‌بلند خواهند داشت. به همین جهت فکر مهندسین و طراحان خود را به کار انداخت و در سال 2001 شاسی ‌بلند اوتلندر را معرفی کرد.

فروش اوتلندر ابتدا برای مسئولان کمپانی میتسوبیشی رضایت بخش نبود؛ اما کم‌کم این خودروی دوست داشتنی تبدیل به پرچم‌دار کمپانی میتسوبیشی شد و مسیر حرکت صحیح را به مدیران ارشد میتوسوبیشی نشان داد.

mitsubishi-outlander-42_1600x0w

خوشبختانه در ایران شاهد عرضه این محصول ژاپنی توسط شرکت آرین‌موتور هستیم؛ اما باید به این نکته اشاره کرد که رقبای زیادی برای اوتلندر وجود دارند که شاید شرایط سختی را برای این خودروی جذاب ایجاد کنند؛ اما اوتلندر به لطف نام میتسوبیشی و کیفیت بی مثال محصولات ژاپنی، مطمئن است که برگ برنده‌ای به نام اطمینان را از مشتریان ایرانی گرفته و با ویژگی‌های خود تبدیل به یکی از انتخاب‌های قابل اعتماد برای خرید یک شاسی‌بلند مطمئن شده است.

اما ویژگی‌های اوتلندر نسبت به اکثر رقبای خود در بازار ایران چیست که آن را تبدیل به یکی از انتخاب‌های ایرانیان کرده است؟ در ادامه همراه ما باشید تا به تعدادی از آنها اشاره کنیم.

ایمنی

mitsubishi-outlander-39_1600x0w

میتسوبیشی اوتلندر در مدل استاندارد خود به هفت کیسه هوا مجهز شده و دارای 5 ستاره ایمنی از موسسه یوروانکپ است. این خودرو از ترمزهای ضد قفل و یک دوربین دید عقب در حالت استاندارد بهره می‌برد. اوتلندر دارای سیستم کنترل پایداری فعال و سیستم کنترل کشش است. میتسوبیشی اوتلندر دارای سیستم هشدار خروج از خط حرکتی، سیستم کنترل فشار باد تایرها و یک دوربین 360 درجه است؛ که این‌ها تنها بخش کوچکی از ویژگی‌های اوتلندر در بخش ایمنی محسوب می‌شوند.

گنجایش

mitsubishi-outlander-6_1600x0w

میتسوبیشی اوتلندر دارای سه ردیف صندلی بوده و ظرفیت حمل و نقل 7 سرنشین را دارد. گفتنی است که ردیف سوم صندلی‌های میتسوبیشی اوتلندر کمی کوچک‌تر طراحی شده‌اند تا شما کودکان خود را در آنجا و در نهایت ایمنی و اطمینان قرار دهید. به طور کلی میتسوبیشی اوتلندر یکی از معدود شاسی‌بلندهای بزرگ در بازار ایران بوده و به معنای واقعی کلمه، کاملا خانوادگی است.

آپشن‌های استاندارد

میتسوبیشی اوتلندر دارای آپشن‌های فراوانی است که شاید قیمت آن را کمی بالا برده باشد؛ ولی در عوض آسایش و آرامش را برای سرنشینان خود به همراه خواهد داشت. مدل 2017 این محصول ژاپنی در مدل پایه دارای سیستم تهویه اتوماتیک، رینگ‌های 18 اینچی، سیستم صوتی قدرتمند مجهز به 6 بلندگو و… است. البته این‌ها تنها بخشی از امکانات و تجهیزات پر تعداد میتسوبیشی اوتلندر هستند و باید توجه داشت که هرچه قدر تیپ‌های بالاتری از این خودرو را برای خریداری انتخاب کنید؛ امکانات و آپشن‌های جذاب و دوست داشتنی فراوانی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پیشرانه و مصرف سوخت

mitsubishi-outlander_1600x0w

میتسوبیشی اوتلندر 2017 در ایران به همراه یک پیشرانه 2.4 لیتری با قدرتی معادل با 170 اسب بخار عرضه شده و خیال شما را از بابت همه چیز راحت کرده است و مطمئنا اگردر کشور ما محدودیتی برای واردات خودروهای پرحجم نبود؛ ما شاهد عرضه این خودرو با یک پیشرانه 3 لیتری قدرتمند نیز بودیم. پیشرانه 2.4 لیتری اوتلندر حداکثر سرعت شما را به 190 کیلومتر در ساعت می‌رساند و مصرف سوخت ترکیبی آن در هر 100 کیلومتر، تنها 9.3 لیتر است؛ که این رقم با توجه به ابعاد، حجم و گنجایش سرنشینان اوتلندر بسیار مطلوب و قابل ستایش است.

کابین آرام

مدل 2017 میتسوبیشی اوتلندر دارای شیشه‌های صوتی با خواص تعدیل صدا است. همچنین همه پنل‌های داخلی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که صدا و نویز باد را تا حد قابل توجهی کاهش دهند. کمک فنر و دیفرانسیل مدل 2017 میتسوبیشی اوتلندر نیز تقویت شده تا یک سواری بسیار آرام را برای سرنشینان خود فراهم کند.

طراحی داخلی

mitsubishi-outlander-7_1600x0w

طراحی محیط داخلی میتسوبیشی اوتلندر 2017 ساده؛ اما جذاب است. میتسوبیشی برای طراحی این محیط از رویکرد مینیمالیستی استفاده کرده و اوتلندر را تبدیل به یک خودروی خانوادگی کرده است. چیدمان دکمه‌ها، دستگیره‌ها و… به بهترین شکل ممکن بوده و در مجموع یک محیط دوست داشتنی را برای سرنشینان اوتلندر فراهم کرده‌اند.

سازگار با محیط زیست

رانندگانی که به فکر محیط زیست هستند، می‌توانند با خرید اوتلندر از حالت eco استفاده کرده و خودروی خود را با محیط زیست سازگارتر کنند. در این حالت پیشرانه، گازهای گلخانه‌ای کمتری تولید کرده و مصرف سوخت کاهش می‌یابد. همچنین به لطف قرارگیری سنسورهایی پیشرفته در میتسوبیشی اوتلندر؛ این خودرو توان تبدیل سیستم حرکتی خود را از 2WD به 4WD خواهد داشت و به راننده برای حرکت بهتر خودرو کمک رسانی خواهد کرد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. یک دلیل برای نخریدن:پول نداریم
    ولی از طراحی داخلیش خوشم اومد عالی بود

  2. سلام یه خبرمهم من از عظیم خودرو ماشین ثبت نام کردم الان هم ٢ ماه هست که دیر کرد داران ۴۵ روز پیش تمام پول خودروی اوپتیما رو از من گرفتن و هر وقت تماس میگیرم جواب درستی نمیدن از شما دوستان خواهش میکنم اگر راهی میدونید به من بگین که بتونم پولمو از این نامردها بگیرم،،،،
    ممنون وسپاسگزارم . حصاری

  3. سلام یه خبرمهم من از عظیم خودرو ماشین ثبت نام کردم الان هم ٢ ماه هست که دیر کرد داران ۴۵ روز پیش تمام پول خودروی اوپتیما رو از من گرفتن و هر وقت تماس میگیرم جواب درستی نمیدن از شما دوستان خواهش میکنم اگر راهی میدونید به من بگین که بتونم پولمو از این نامردها بگیرم،،،،
    ممنون وسپاسگزارم . حصاری

  4. سلام ممنون از مطالبتون ، مخصوصا نقد به واردکننده و بیان ایراداتشون.
    من بین راوفور و هوندا سی ار وی و اوتلندر و ایکس تریل گیر کردم و نمیتونم انتخاب کنم ، ایرتویوتا که میگه الان پول بدید چهار ماه دیگه تازه معلوم میشه چه مدلی میتونیم بدیم ، یعنی حتی ممکنه من فول بخوام و اونا نداشته باشن و اپشن ها دست ما نیست! هوندا هم که فقط سه تا نمایندگی داره و واقعا برام سوال چطوری باید مشکلات ماشین رو که حتما اتفاق میوفته حل کنم ( شهرستان زندگی میکنم) . لطفا راهنمایی کنید ، مصرف خانوادگی دو نفره !

  5. سلام دوستان؛ ماشینی بخرید که نمایندگی در قبال خدمات پس از فروش تعهد داشته باشد، ارین موتور پویا در تامین قطعات عاجز است، خریدی و اتفاقی برای ماشینت افتاد اونموقع میفهمی چه گفتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا