مکمل بنزین
گوناگونخبر

استون مارتین از کندترین روش حمل‌ونقل رونمایی کرد

1

ما می‌دانیم که سازندگان خودرو علاقه زیادی به گسترش وظایف کاری خود و تولید محصولاتی کاملا نامربوط به خودرو دارند. این پروژه‌ها بسیارجالب هستند اما هزینه آن‌ها برای یک فرد معمولی بسیار بالاست. برای مثال، مجموعه وسایل خانه از شرکت فراری و بنتلی بسیار عالی به نظرمی‌رسند اما بسیارگران بوده و حتی لیست قمیت ندارند! استون مارتین به شرکتی که روی طراحی‌های خود حساسیت نشان می‌دهد، شهره است. اکنون آنها قدم بلندتری در دنیا مد و فشن برداشته و کفش‌های کتانی خود را با کمک شرکت سازنده‌کفش، هوگان، تولیدکرده‌اند.

2

درجریان این هفته فشن لندن، هوگان و استون مارتین خبر از تولید محصول جدیدی به نام Aston Martin X Hogan دادند. این کفش اواخر این ماه و در رنگ‌های مختلف و با طرح کفش “المپیا” شرکت هوگان روانه بازار خواهد شد. مدیر مرکز خلاقیت های استون مارتین گفت: همکاری با برندهایی که دیدگاه ما را در مورد کیفیت، روش و سلیقه به جهانیان عرضه می‌کند، از اهمیت بالایی برخوردار است. همکاری با شرکت‌های خلاق خارج از صنعت خودروسازی، می‌تواند به گسترش ذهن‌های طراحان‌مان کمک کند. این تجربه‌ها همواره برای من و تیم‌مان مثبت بوده است. ما همواره از تمام اجزای طبیعت الهام گرفته و همکاری با هوگان قطعا ما را درخلق آثار بعدی کمک خواهدکرد.

3

کفش از چرم درست شده و با یک لایه نایلون برای زیبایی ظاهری پوشیده شده است. این کفش‌های کتانی قراراست که شمای کوچکی از خودروهای اسپرت استون مارتین را نشان دهد. همچنین چرم به کار رفته قبلا در خودروهای استون مارتین استفاده شده است. درحالت کلی ۳۰۰۰جفت کفش تولید خواهدشد که در واقع برای افرادی که کالکشن‌های مختلف جمع می‌کنند، مناسب خواهد بود. تا آنجایی که استون مارتین خودروهای اسپرت فوق‌العاده‌ای تولید می‌کند، ما به اینکه چرا این شرکت، کفش تولیدکرده است، اهمیتی نخواهیم داد. اما همچنان مطرح کردن این موضوع که استون مارتین درحال تولید وسیله جابجایی است که از یک بچه قو کندتر است، جالب به نظر می‌رسد!

4

محمد رضوان پور

دانشجوی ارشد مهندسی شیمی گرایش انرژی و محیط زیست - دانشگاه تهران "Be Energetic, Go Green"

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا