مکمل بنزین
آموزشبرگزیده‌هاتماشاخانه

چگونه کولر ماشین خود را سرویس کنیم؟ (ویدئوی اختصاصی)

فصل تابستان بالاخره فرا رسیده و این روزها هرکه خودرویی به زیر پای خود دارد، به دنبال شارژ گاز کولر خودرو بوده و یا پیگیر تعمیر و راه اندازی آن است!

شاید خیلی کم پیش بیاید که کولر خودروی شما، خراب شده و یا آسیب ببیند! البته مگر اینکه خیلی بدشانس باشید. خب کولر و قطعات آن جز قسمتهایی از خودرو محسوب می شوند که تعمیر و سرویس آن شاید کار هرکسی نباشد و شما را مجبور کند تا حتما سری به یک باطری ساز حرفه ای و یا مکانیک خوش دستی زده و خودروی خود را به او بسپارید.

اما طبق معمول معتقدیم که اگر کمی دست به آچار باشید، می توانید برخی از کارها را خودتان انجام داده و از صرف هزینه های گزاف در امان بمانید.

اگر میخواهید تا کمی با سرویس کولر خودروی خود آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم در ویدئوی زیر که به صورت اختصاصی برای شما و با همکاری مشترک چرخان و کلیپو به فارسی دوبله کرده‌ایم، این موضوع را دنبال کنید.

 

 

راستی، پیشنهاد می‌کنیم که هر شب ساعت 22 سری به چرخان بزنید، زیرا یک ویدئوی اختصاصی و جذاب را در این زمان برایتان آماده کرده‌ایم!

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا