مکمل بنزین
گوناگونخبر

سری جدید محصولات رنو با نام Alpine در راه است!

کمپانی رنو در تلاش است به زودی چند محصول جدید با نام آلپاین (آلپ) جهت بخش‌های مختلف بازار خودرو را وارد بازار کند. مدل اسپرت آلپاین که سال آینده با نام A210 معرفی خواهد شد از یک موتور متوسط چهار سیلندر 1.8 لیتری با فناوری توربو شارژ که به یک سیستم گیربکس 7 سرعته با فناوری کلاچ دو گانه متصل است عرضه می‌شود. این خودرو می‌تواند تا 250 اسب بخار قدرت تولید کند.

renault-alpine-celebration-concept-front-970x0

در کنار A210، رنو یک محصول قوی‌تر را نیز وارد بازار خواهد کرد. این محصول می‌تواند تا 300 اسب بخار قدرت تولید کرده و تبدیل به یک رقیب قدرتمند برای Porsche Cayman S شود. البته ذکر این موضوع ضروری است که A210 با اینکه از قدرت کمتری نسبت به محصول دیگر رنو بهره می‌برد، اما با توجه به اینکه وزن آن حدود 700 پوند کمتر است، می‌تواند به عنوان رقیبی برای Cayman GT4 محسوب شود. این خودرو با طراحی خاصش از حالت آیرودینامیکی زیبایی برخوردار بود، بهره گیری از اسپویلر عقب، چراغ‌های فول LED، چرخ‌های بسیار سبک و ظاهری تهاجمی، یکی از خاص‌ترین نمونه‌های رنو محسوب می‌شود.

طبق پیش‌بینی‌های این کمپانی فرانسوی، این دو محصول جدید از فروش خوبی برخوردار خواهند شد. همچنین رنو در حال کار بر روی یک کراس اورر جدید است که در سال 2018 از آن رونمایی خواهد شد.

renault-alpine-celebration-concept-side-1500x1000

این کراس اوور فرانسوی با همکاری کمپانی نیسان به مرحله طراحی و تولید رسیده است. پیش از این نیز نیسان اقدام به معرفی خودروی اسپرت Z-Badget نموده بود که به نظر می‌رسد این کراس اوور نیز ادامه دهنده سری فوق الذکر باشد. هر دو کراس اوور موجود، یعنی Nissan Z و  Renault Alpine از سیستم قدرت هیبریدی بهره برده و دارای فناوری AWD هستند.

رئیس بخش طراحی کمپانی رنو، امیدوار است که این خودروی زیبا و اسپرت بتواند یکی از بهترین نمونه‌های این خودروساز بزرگ لقب بگیرد. او می‌گوید : همان‌طور که هر تجارتی نیاز به یک ایده خوب برای درآمد زایی دارد، ما نیز امیدواریم تا از سری جدید آلپاین بتوانید کسب درآمد فوق العاده‌ای داشته باشیم. پس اجازه بدهید تا اولین محصول سری Alpine را عرضه کنیم تا ببینیم اعضای دیگر این خانواده را باید در چه شرایطی روانه بازار نماییم.

وی معتقد است که خودروهای آلپاین می‌توانند محصولات سایر خودروسازان آلمانی را نیز تحت الشعاع قرار دهند!

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا