مکمل بنزین
گوناگونخبر

لندرور به‌زودی خودروی خودران خود را معرفی خواهد کرد

لندرور بی‌رحمانه در تلاش است تا آینده را تصاحب کند و با سرعت فراوانی در حال به‌روزرسانی تکنولوژی خود برای دست‌یابی به خودروهای خودران شهری است. این شرکت به‌تازگی در پیست مخصوص، سیستم رانندگی خودکار خود را آزمایش کرده است.

این فناوری برای هدایت یک وسیله نقلیه از طریق خیابان‌های شهری طراحی شده و قدم محکمی برای رسیدن به تولید خودروی خودران درجه ۴ است. لندرور بسیار امیدوار است که در دهه پیش رو، یک اتومبیل خودمختار بسیار قدرتمند درجه ۴ را عرضه کند.

jaguar-landrover-autonomous-urban-drive-2

خودروهای خودران از صفر تا ۵ درجه‌بندی می‌شوند که کامل‌ترین مدل آن‌ها درجه ۵ خواهند بود که به‌هیچ وجه نیاز به راننده ندارد و پشت‌فرمان راننده‌ای مستقر نخواهد شد. سیستم راهبری ویژه خودروهای لندروور می‌تواند بهترین مسیر را انتخاب و معرفی کند که به‌نظر می‌رسد همین سیستم به‌صورت کامل‌تر قرار است در آینده خودروهای لندرور را هدایت کند. بنابر گزارشات، آزمایش سیستم خودران لندرور در جاده‌های عمومی به‌زودی در میلتون کینز و کولنتری انجام خواهد شد. در ابتدای آزمایشات این جاده‌ها بسته می‌شوند، اما قرار است در سال ۲۰۱۸ بدون بستن جاده با حضور سایر خودروها، اتومبیل خودران لندرور آزمایش شود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا