مکمل بنزین
گوناگونخبر

JAC S7 رسما وارد بازار چین شد

کمپانی JAC در تاریخ 16 ژوئن 2017 رسما شاسی‌بلند S7 را وارد بازار چین کرد. S7 از نظر عملکرد فنی، تجهیزات هوشمند و فضای کابین یکی از دست آوردهای مهم JAC بوده و مسیری جدید را برای تولید کراس‌اوورهای بیشتر توسط کمپانی JAC باز می‌کند.

JAC S7

ابعاد این خودرو 4790/1900/1760 میلیمتر بوده و فاصله بین دو محور آن 2750 میلی‌متر است؛ که این ارقام نسبت به تمام کراس‌اوورهای هم رده خودروی S7 بیشتر است. S7 پنج صندلی داشته و ظرفیت صندوق عقب آن 1358 لیتر است. فضای اضافی بسیار زیادی در داخل S7 وجود دارد که یک سفر راحت و آرامش بخش را برای سرنشینان آن به همراه خواهد داشت.

JAC S7-1

خودروی S7 از تجهیزات هوشمند و پیشرفته‌ای استفاده کرده و نیازهای امروز شما را به اینترنت و تلفن‌های هوشمند بر طرف می‌سازد. S7 مجهز به سیستم‌های LDW، BSD، ESS، AEB، رانندگی هوشمند AIDS، سیستم کنترل ترافیک، پیشگیری از خطر و… است. تکنولوژی‌های هوشمند S7 خطاهای انسانی و فشار رانندگی را کاهش داده و تجربه سواری با یک خودروی نیمه خودکار را به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر این در محیط داخلی S7 با یک طراحی آینده‌نگرانه روبرو هستیم. در این محیط یک صفحه نمایش HUD پیش‌روی شما قرار دارد. شما توان استفاده از دوربین 360 درجه پانوراما، سیستم تعامل گفتاری هوشمند، ترمز اتوماتیک پارکینگ، شارژ بیسیم،  HAC و HDC و … را در S7 دارید!

JAC S7-2

رانندگی با S7 به لطف طراحی منحصر به فرد آن بسیار لذت بخش و راحت است. طراحی S7 به گونه ایست که میزان کشش خودرو به 0.346 درصد می‌رسد که این رقم مشابه با بسیاری از خودروهای بنام آلمانی است. این ویژگی مصرف سوخت را تا حد بالایی کاهش می‌دهد. محیط داخلی S7  کاملا عایق بوده و محیطی آرام و راحت را برای سرنشینان خود فراهم می‌کند. گفتی است که شما می‌توانید از سیستم صوتی با کیفیت Harman audio نیز نهایت استفاده را کنید!

JAC S7-3

خودروی S7 از یک پیشرانه 1.5 لیتری GDI از نوع Platinum power و توربوشارژ DVVT استفاده می‌کند. پیشرانه مذکور قدرت S7 را به 172 اسب‌بخار می‌رساند و گشتاور آن 251 نیوتن‌متر است. مصرف سوخت S7 در هر 100 کیلومتر پیمایش تنها 8.5 لیتر است. S7 برای انتقال قدرت از یک گیربکس 6 سرعته DCT استفاده می‌کند که راندمان تعویض دنده را تا 94 درصد بالا می‌برد. البته مدل دیگری از S7 نیز راهی بازار خواهد شد که مجهز به یک پیشرانه قدرتمند با توان 188 اسب‌بخار و گشتاوری 300 نیوتن‌متری است. پیشرانه مذکور باعث می‌شود که تنها در 9.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسید!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا