Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نیسان Navara به چین رفت!

نیسان برای حضور محکم‌تر خود در بازار کشور چین خودروی Navara را روانه بازار این کشور کرده و هدف از عرضه آن را جذب مشتریان خودروهای تجاری و علاقه‌مندان به خودروهای پیکاپ اعلام کرده است.

وانت Navara براساس پلتفرم نسل سوم وانت‌های کمپانی نیسان ساخته شده و برای نخستین‌بار در نمایشگاه شانگهای 2017 برای بازدید چینی‌ها به نمایش در آمد. این خودرو محصول همکاری مشترک نیسان و کمپانی Zhengzhou Nissan بوده و قیمت پایه آن 139 هزار یوان یا 20530 دلار است.

nissan-navara

خریداران نیسان Navara قادر به سفارش این خودرو در هشت مدل مختلف هستند. آنها می‌توانند نیسان Navara را در مدل‌های تک دیفرانسل و یا دو دیفرانسل سفارش دهند و از گیربکس‌های پنج، شش و هفت سرعته نیسان استفاده کنند. قدرت پیشرانه نیسان Navara حدود 181 اسب‌بخار بوده و 251 نیوتن‌متر گشتاور دارد.

نیسان هنوز درباره ویژگی‌های کلاس‌های مختلف نیسان Navara در کشور چین صحبتی نکرده؛ اما احتمالا امکاناتی مانند؛ V-Motion grille و چراغ‌های LED به همراه سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک را در نیسان Navara شاهد خواهیم بود.

نیسان Navara یکی از موفق‌ترین تولیدات کمپانی نیسان در سراسر جهان بوده و اکنون آماده است که تعریفی جدید از وانت‌های تجاری را برای چینی‌ها به نمایش بگذارد. به گفته Ashwani Gupta که یکی از مدیران ارشد نیسان است؛ ویژگی‌های پیشرفته Navara یک تجربه جدید و ویژه را برای صاحبان آن به همراه خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.